Dit topic is eigenlijk ook een beetje bedoeld om te kijken wat de "reikwijdte" is van bokt.
Nu 32 jaar geleden ( bijna 33 jaar) kocht ik bij de toenmalige manege de Graafschap in Hummelo de toen ci 4 jarige kleine bruine D pony Heidi. Heidi heeft waarschijnljk ci een jaar op deze manege gestaan, en liep daar ook in de lessen. Stalgenoot van Heidi was (jawel) "Peter", dit ruintje heeft er nog veel langer gestaan.
Nadat ik Heidi gekocht heb ben ik met haar gaan lessen bij manege de Liemers ( Thea en Jan Oortveld)in Beek, en ben daar ook lid geweest van PC de Liemersruiters. Ik ben héél benieuwd of er mensen zijn die zich deze pony nog herinneren van toen, en voor de mensen die zich haar herinneren:
Zó ziet ze er tegenwoordig op 36 jarige ( bijna 37 jaar) leeftijd uit ( video is van begin dit jaar.. ze is in mijn ogen sindsdien geen spat veranderd):
Jáwel, ik heb haar nog steeds, inmiddels is ze dus al zo'n 32 jaar mijn pony, en nog voor mij nog steeds even geweldig als toen! Ben héél, heel benieuwd of er hier op bokt íemand is die haar nog van vroeger kent ( én dit topic vind natuurlijk!)
Punz
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 00:48
De reikwijdte is kennelijk niet zo groot... Of het topic staat té goed verstopt..
We wachten af...
Punz
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-12 12:13
Helaas moet ik hier nu neerzetten dat Heidi op 18-01-2012 op 37 jarige leeftijd is ingeslapen.
Dág vriendinnetje
Arizona
Geplaatst: 26-01-12 20:25
Ach, wat verdrietig. Maar wat fijn dat je haar al die jaren bij je hebt mogen hebben. Sterkte!