Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
dior_bokt schreef:Anders moet je even aan een stal genoot vragen .als die bij jou in de buurt is .of hij even op je paard wilt gaan letten.
In die tussen tijd dat je zelf even iets moet gaan pakken,

Misschien een beetje gaan oefenen, dat als je denkt dat ze het gaat doen, gelijk iets roepen (weet niet wat jij altijd zegt, maar bijv. foei of nee). Dan weet ze hopelijk op een gegeven moment dat het niet de bedoeling is
Succes! Amvbeek schreef:Ja maar ze gaat niet hangen om los te komen. Want als ze los is kan ik haar zonder probleem meteen weer vast zetten.
Het is geen angst zoals met achteruit hangen. Meer onhandigheid, dus dat vind ik dan weer sneu om haar zo te laten hangen. Ik geloof namelijk niet dat ze zelf op het idee komt om naar voren te gaan haar hoofd omlaag te doen om weer onder het touw uit te komen.
ben niet anders gewend. Schrik me altijd dood als mensen het niet weten en zeggen dat mijn paard vast zit
Gooit ook altijd vanalles overal vanaf vooral sjabrakken met je mond eraf trekken is favoriet hier.
Amvbeek schreef:Dat is een paal van een meter of 3 lang. Dus als ik haar met twee touwen daaraan zet, schuiven de touwen naar elkaar toe.
Maar ik ga haar nog korter zetten en hou zoals altijd haar maar goed in de gaten