Equiline Coolmax , Hoort een coolmax jasje te zijn...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kollee3

Equiline Coolmax , Hoort een coolmax jasje te zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 23:02

Hallo bokkers :D

Een half jaar geleden heb ik een nieuw wedstrijd jasje gekocht omdat deze zomer zo verschrikkelijk warm was, Dus mijn vader en ik zijn opzoek gegaan naar jasje met een soort cool stof. Ik had inmiddels 4 pony's mee op concours, dus een coolend jasje is dan wel fijn. Het rijjasje was zeker niet goedkoop geloof €410,- Nou eindelijk we hadden er 1 gevonden voelde heerlijk aan, paste perfect totdat ik ermee ging rijden. Zweette me kapot in dat jasje, me ouders maar zeggen: "stel je niet aan iedereen heeft het warm". Totdat ze een keer dat jasje aanpakten en hij was zeiknat en zo warm was het niet. Maarja, na een paar concoursen me oude jasje maar weer aangedaan een ander jasje van equiline heerlijk jasje maar is me eigelijk net iets te klein. Maarja maakte niet uit. We besloten toch maar eens terug tegaan naar de winkel we het jasje hadden gekocht. Ze zij dat niemand hier nog last van had en dat ze het eens ging uitzoeken ( wat dus nooit is gebeurd ). Maar vandaag moesten we toevallig (weer) nieuwe rijlaarzen kopen met dit weer gaan ze zo snel kapot regen zand enz.. Dus we namen het jasje mee, er stond iemand anders en wij denken dat zij het hele verhaal niet wist. Maar we zijn het tochmaar gaan uitleggen en opeens stond ze te vertellen dat er "wel" enorm veel mensen ook van dit probleem last hebben dus eigelijk ben ik benieuwd of er hier nogmeer bokkers zijn die klagen over dit jasje?

Wil nu graag over naar Animo ben hier gewoon helemaal klaar mee

Dit was het verhaal even samengevat en hopen dat julie het verhaal een beetje snappen.

Groetjes, Angela :)