dus heb geen foto's die ik hier kan plaatsen...1. Aisha, welsh cob merrie, stokmaat plm 1.50, zwart, twee witte achterbenen, kolletje. Erg lief en vriendelijk paardje. Toen ik haar verkocht was ze bijna 2 (ze was van juli 2002). Ik weet dat ze op 4-jarige leeftijd een veulentje heeft gehad van een Tinkerhengst. En dat ik haar had verkocht naar een mevrouw in Zeeland. Ze is daar ook betuigd en er is op haar gereden. Deze mensen hadden haar gekocht om in tweespan te zetten met hun andere zwarte welsh cob. Echter... ik ben al hun gegevens kwijtgeraakt. Ik heb contact gehad tot en met haar 1e veulen, daarna is er geen contact meer geweest...helaas.
Ze is dus betuigd, bereden met volledige welsh cob papieren. Weet afstamming niet meer uit mijn hoofd, als ik die weer weet, zal ik het hier in het topic plaatsen.
2. Spike, we noemden hem Navajo. Toen ik hem verkocht was hij een hengstje van net 1 jaar. Hij heeft een NRPS chip/paspoort, uitgegeven door de paardenmelkerij Hoekse Waard/Strijen (?). Hij was prachtig panterbont, mooi slank gebouwde pony, erg lief maar nog helemaal 'groen', kon nog niets. Is toen ook naar Zeeland gegaan, helaas kreeg ik op een gegeven moment geen contact meer met nieuwe eigenaar.
Ik ben gewoon heel benieuwd wat er van hem geworden is.
Ben benieuwd of iemand ze (her)kent