Weer een hoop frustraties hier
Geen idee hoe het weer bij jullie in Nederland is, maar hier in België is er al enkele weken (harde !) wind, regen kan ik hebben, maar wind is hetgene wat ik echt haat !

Ik moet nml altijd met de trailer op pad naar de manege, jammer genoeg geen piste ter beschikking aan huis, de manege is hier een klein kwartier vandaan. Maarja, als er rukwinden van 90 à 100 km/u zijn, is het niet zo verstandig om met de trailer de baan op te gaan..
Een tijdje geleden ben ik eens gaan rijden, op de heenweg kleine wind, niet ernstig, op de terugweg was het opeens súperhard aan het waaien, en je voelt de trailer echt gewoon bijna slingeren, toen zijn we heel voorzichtig en gecontroleerd veilig thuis geraakt, met de gedachte 'nooit meer met zo'n wind!'
Maarja, mijn paard moet toch zeker 3/4 x per week werken, voorlopig kom ik maar aan 1 of 2 x toe, of helemaal niet..
Zoals vandaag, in de namiddag was er zachte wind, dus ik dacht jeej kan ik eindelijk weer gaan rijden !
Ja natuurlijk..een uur voordat ik wil gaan vertrekken begint het weer énorm hard te waaien, harde wind en regen..
Kan ik mijn lesgeefster alwéér afbellen, en ik weet dat ze het niet fijn vind als je de dag zelf je les afbelt..(heeft ze liever een dag op voorhand), en het is al de 3de of 4de keer dat ik afbel vanwege het weer..en begin te merken dat ze het echt niet meer fijn vind

En natuurlijk vind ik het zelf ook echt heel vervelend en baal ik er ook van dat ik steeds 'op de laatste moment' mijn les moet afbellen, voel me er ook heel schuldig om, maar weer kan ik jammer genoeg niet voorspellen.
Dus ik heb vandaag tegen haar gezegd dat ik niet weet wanneer ik weer kan komen rijden, dat ik haar wel iets laat weten wanneer ik wel kan..
Stom ¨$ùµ@lgdgfjbirejdµùµµµ=^;; weer
Moest het even kwijt

Wie kan er nog niet met de trailer op de baan ?
Of wie gaat er nu juist wél nog met de trailer op de baan ?
Ik hoor het graag
verschil moet er wezen.)
).Vrijdag veel regen en sneeuw,dus ook maar thuis gebleven en gisteren moeten werken tot 24u.