m'n ervaring met divoza niet goed.. hoe is die van jou?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

m'n ervaring met divoza niet goed.. hoe is die van jou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 19:26

Hoi,

Ik twijfel enorm..
Divoza heeft namelijk best mooie aanbiedingen soms en een redelijk groot asortiment.

Maaaaarrr

Ik heb 4 weken geleden een broek gekocht zat een gaatje in toen ik hem aan trok dus ik gelijk terug was 2 dagen later..

Broek zou gemaakt worden en terug gestuurd in middels was ik 2 weken verder maar nog geen broek..
Ik gebeld nee hij was nu gemaakt en zou op gestuurd worden op dinsdag.. dan zou hij er uiterlijk vrijdag zijn..
Prima het is inmiddels weer dinsdag en nog steeds geen broek..

Ben ik nu zo onredelijk dat ik dit belachelijk lang vind duren?

onder tussen ik toch maar gedacht dat het een foutje was ach kan gebeuren..
Ik een Bucas deken besteld die net een paar dagen in de actie was geloof 4 dagen.
ik besteelde een maatje 205 maar kreeg de pop up dat deze uit verkocht was..
Ik alles weg geklikt en s'avonds dacht ik ach ik bestel de 195 gewoon en dan wissel ik de dekens van mijn paarden wel om..
prima ik gedaan geen pop up niks hij zou de volgende werk dag geleverd worden.
Wordt ik gemailt sorry alles is uit verkocht ik gebeld met die dame wanneer weer geleverd werd helaas pas 2a3 weken later..

Ik baalde enorm en kon dan in ruil daar voor in de winkel een ander deken zoeken en dan kreeg ik of geld terug of ik meost bij betalen.
Ik vertelde de dame dat ik dan naar heter ging of ze daar niet nog zo een maat hadden maar nee hoor die was echt nergens meer ook niet op de demo rekken.
Kom ik bij de winkel hangt daar een jawel Bucas deken maat 195...

Nou nu wordt ik gek hoor..

Is dit gewoon dikke pech of zijn jullie ervaringen ook niet goed??

Suusie22

Re: m'n ervaring met divoza niet goed.. hoe is die van jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:58

ik hoor dat wel vaker over divoza, zelf ben ik er nooit geweest omdat dit soort ervaringen me een beetje afschrikt.. en het is 2x zo ver rijden dan de EJ dus dan maar epplejecken :D

niezzuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:08

Ook mijn ervaring met divoza is niet goed.. en dat hoor ik wel vaker.

Ilona_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:20

mijn ervaring met Divoza is ook super slecht, tot opvullen van een zadel. (wat ik nieuw bij hun gekocht) heb deden ze moeilijk over tot laarzen wat gekocht waren maar veels te groot waren (heb ze niet gedragen hoor :-) mocht ik niet terug sturen.wij wonen zelf in Limburg dus kan niet zomaar even langsgaan en tegen woordig gaat alles toch met internet met opsturen en retouren?.ik koop nooit meer iets bij divoza.

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:25

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:31

Heb geen slechte ervaringen in de winkel zelf, maar heb eens de zadelmaker op bezoek gehad (+- 3 jaar terug) nou die man had echt geen idee waar hij mee bezig was, dat nooit meer dus. Wellicht werkt er nu een ander hoor maar toen was het niks.
Vorig jaar al m'n dekens laten wassen en reparen +- 12 dekens, heel netjes gedaan en allemaal mooi schoon dus daar zeker geen klachten over!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 15:02

Bel ik net met de winkel dat het nu toch wel echt te lang duurt..
Gaat de deur bel haha meneer met broek voor de deur

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:40

ik koop wel vaker dingen daar en meestal gaat het wel goed, een tijdje terug een broek gekocht en toen na 1x rijden lieten de stiksels al los, ben terug gegaan en ze zouden het laten maken.
terug gegaan op de afgesproken datum dat die klaar zou zijn, was die nog niet klaar, keer daarna had een vrouw m nog thuis liggen en de 3e keer was ie er dan eindelijk...
en afgelopen keer outdoor laarzen besteld, waren niet goed dus terug gebracht, eergister weer nieuwe besteld, op de site stond dat de maat aanwezig was, kreeg ik later een mail dat het langer duurt omdat ze er toch niet zijn....

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:45

Ik ben juist heel tevreden over de service van Divoza. Altijd als er iets (te snel) kapot was werd het keurig opgestuurd. Vaak als het lang duurt kan Divoza er zelf niet zoveel aan doen. Zo had ik bijv. een Anky-rijbroek die terug gestuurd moest worden, maar bleef heel lang daar hangen, later dan gepland terug gekregen dus (overigens wel heel netjes met een verontschuldiging en een kleinigheidje erbij van ATC)

Fred_Luca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:50

Grootste zaak van Nederland, dus is ook het aantal zaken wat mis gaat groter.
Denk niet dat er zoveel verschil is t.o.v. van andere zaken.
Als ik kijk hoe druk het er altijd is zal het wel los lopen.

CKC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:24

Ik heb met de service van Divoza (leek) ook niet zulke hele goede ervaringen. Ik heb daar 3 jaar gelezen leren rijlaarzen gekocht. Toen 1 van de ritsen kapot ging, hebben we de laars terug gebracht voor reparatie. Mijn laars moest opgestuurd worden naar Petrie. Toen ik werd gebeld dat ik ze weer op kon halen, kwam ik daar en waren mijn laarzen er dus niet en ze wisten ook niet waar ze gebleven waren. Uiteindelijk ben ik mijn laarzen dus 4 maanden kwijt geweest. Toen ik mijn laars eindelijk weer had pastte die dus niet goed meer. Dit is wel al een tijd geleden en ik weet ook niet hoe de service nu is.

Verder vind ik het wel een leuke winkel om even rond te lopen en om gewoon wat te kopen, maar voor bestellingen of reparaties geen Divoza meer.

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:28

Hier ook niet zulke goede ervaringen met Divoza.. traag met leveren, zeker de afgelopen zomer!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:36

Ik heb 6 weken geleden mijn laarzen gebracht voor de reparatie van de rits. Heb nu al 3 keer gebeld en mijn moeder is een keer langs geweest, maar ze weten nog steeds niet waar ze zijn en wanneer ze klaar zijn.

Mijn zusje bestelde een keer chaps, daar hoorde ze na ongeveer een maand wat van.
Ze heeft nu een broek besteld en daar heeft ze ook al 3 weken niks van gehoord.
Toen ik een scheerapparaat huurde kreeg ik ook nog eens de verkeerde mesjes mee :(

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:07