Vakantiestalling Schouwen-Duiveland nabij uitrijgebied

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Vakantiestalling Schouwen-Duiveland nabij uitrijgebied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 01:18

Mijn moeder woont in Zierikzee. Weet iemand daar in de buurt een adresje waar ik een paar dagen mijn paard kan stallen? Liever geen manege, het hoeft geen grote box te zijn, maar graag wel met een paar uurtjes per dag naar buiten. Als het bevalt zou ik vaker terug willen komen. Indien mogelijk met uitrijgebied nabij.

PeterK

Re: Vakantiestalling Schouwen-Duiveland nabij uitrijgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:02

Ik zou paardenhotel Burgh aanraden, vlakbij het strand en bossen van Westenschouwen. Professionele club met superverzorging voor de paarden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:12

PeterK schreef:
Ik zou paardenhotel Burgh aanraden, vlakbij het strand en bossen van Westenschouwen. Professionele club met superverzorging voor de paarden.

Maar dat is 20km verderop; dat moet ook maar net kunnen. Auto is dan wel noodzakelijk.........

Als dat aanvaardbaar is, is het geen punt.
Indien je echt in de directe omgeving van Zierikzee wil zitten met je paard, dan heb je niet heel veel uitrijmogelijkheden, behalve de polderwegen.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 00:43

Bedankt voor de tip. Ik zal met de kerst eens daar langs gaan. Het liefst rijd ik natuurlijk vanaf de stal gelijk in uitrijgebied, is dat te doen vanaf die stal? Ik had nog een stal in Bruinisse gevonden, maar daar heb je volgens mij nul uitrijgebied.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:15

Tessebes schreef:
Bedankt voor de tip. Ik zal met de kerst eens daar langs gaan. Het liefst rijd ik natuurlijk vanaf de stal gelijk in uitrijgebied, is dat te doen vanaf die stal? Ik had nog een stal in Bruinisse gevonden, maar daar heb je volgens mij nul uitrijgebied.

Bruinisse wil je niet rijden, alleen polder en veel wind.....
Paardenhotel is prima, de weg overteken en je kunt en de polder en bos en strand combineren, het is ongeveer 10 minutendraven naar het bos.
Er zijn best wat pensionstallen in de buurt van Zierikzee, maar het rijden buiten is daar gewoon niet leuk, zou de auto maar even pakken om naar Burgh te rijden.....

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 00:35

Ok bedankt!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 17:21

ik raad ook het paardenhotel aan in Burgh-haamstede. Super accomodatie, overdekte rijbak, vriendelijk personeel en je zit indd zoals bovenstaande al zei, zo in het bos en op het strand.
Manege Lisidina is gesloten en Grol raad ik niet aan.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 03:33

In de bak rijden doe ik thuis wel. :) Kunnen de paarden daar ook een paar uurtjes naar buiten?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:05

Ja hoor, er zijn een paar paddocks, ze staan bijna allemaal een gedeelte vd dag buiten

SamsonLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 04:40

Rondom Zierikzee ook wel wat uitrij mogelijkheiden, Schuddebeurs en Oudekerk. Maar je moet dan wel eerst stukje door de polder. Is een nadeel