Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voor haar is de trailer een 2e stal en zij zal elk ander paard aanmoedigen erbij te komen. Maakt het dus voor mij gemakkelijk
Maar dus ook je eigen houding en geestesgesteldheid heeft invloed. Als jij al met die trailer bezig gaat van "oei maar wat als" en "als dit misgaat dan...." snap je. Er is niks, er gebeurd niks, en al moet je een stapje terug doen in je training is niet erg, het einddoel dat is het enigste wat telt. Dus al stapt ie naast de klep, niks aan de hand. Moet je maar eens opletten hij weet donders goed waar die klep precies is

Pentax schreef:Ik ben nu op het punt dat hij zo de trailer mee op loopt (ik oefen elke dag iets van 15 min, altijd stoppen op een hoogtepunt). Maar hij blijft nog niet langer dan een minuut staan (met eten), ik durf hem nog niet vast te zetten.
Pentax schreef:Ik ben bang dat als ik op dit moment doe, dat ik dan terug bij af ben als ik hem vast zet en ga rijden..
, hij omschrijft het heel duidelijk en makkelijk en dat doet Parelli nergens op die manier dus vandaar dat dit een fijn ebook is om te lezen.