HC is volgens mij iets wat te maken heeft dat je niet officeel voor winstpunten start.
Tammy_
Geplaatst: 12-12-11 18:26
HC betekend dat je alleen om het oefenen meedoet, dus niet voor prijzen of punten. Met de formulieren kan ik je niet verder helpen, maar er is vast wel een bokker die dat weet
lucifertje
Geplaatst: 12-12-11 18:28
Je vraag is niet echt heel duidelijk. Je hebt waarschijnlijk een inschrijfformulier uitgeprint van de wedstrijd? Daar vul je 1x je gegevens in. De andere 2 zijn als je met nog 2 paarden start. Het makkelijkste voor ons is als je even laat zien wat voor formulier het is zodat we je beter kunnen helpen. HC betekent hors concours, je rijdt mee maar zonder winstpunt regeling en kans op prijzen.
japielover
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 18:40
het gaat om het formulier van KNHS wat je moet mailen ivm die nieuwe regeling en pas die komen
Tot januari kan je je nog gewoon via het oude systeem (=coupons) opgeven.
Omdat het nieuwe systeem nog niet helemaal klaar voor gebruik ik moet je zolang inderdaad het inschrijfformulier invullen. Je moet 1 kolom invullen per paard (dus niet 3x hetzelfde, dat is al je meerdere paarden hebt). Bovenin even de gegevens invullen, daaronder 1x de gegeven in de eerste kolom. HC = hors concours = buiten mededinging.