BR Alaska Winter Jodphur VS Premiere stal/rij VS BR Trento

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

BR Alaska Winter Jodphur VS Premiere stal/rij VS BR Trento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 10:44

Ja, ik heb de kortingscode bij Divoza gevonden! *\o/* Nu wil ik graag lekker warme stal/rijschoenen kopen.

De 2 die ik op het oog heb zijn: BR Alaska Winter Jodphur en de Premiere Stal/rijschoen en misschien de BR Trento. Heeft iemand ervaring met 1 of beide van deze schoenen? Zijn ze lekker warm? Zitten ze goed? Kan je er ook goed mee rijden?
Blijven ze goed? Vallen ze groot of juist klein? Breed of juist smal? Zitten ze een beetje stevig?

Ik heb nu al van die goedkopere thermoboots van Divoza, maar vind ze eigenlijk niet zo fijn rijden, heb te weinig stevigheid rondom mijn enkels.

Mocht iemand andere goede tips hebben van lekker warme Jodpurs voor de winter in ong. dezelfde prijsklasse dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

biewie

Re: BR Alaska Winter Jodphur VS Premiere stal/rij VS BR Trento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 10:55

Ik heb dit weekend de Trento's gekocht. Ze vallen wel wat kleiner maar zitten als pantoffels! Mijn pony kan ik er wel mee rijden want die heeft vlakke bewegingen, maar mijn paard ging niet zo lekker want dan mis ik de stevigheid van leren laarzen maar dat ligt niet aan de schoen zelf.

Ik durfde ze ivm de maat niet te bestellen en in de winkel kreeg ik helaas geen korting terwijl ik wel de code had.... ;(

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 11:06

Dus dan zou ik ze een maat groter moeten bestellen?

biewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:21

Dat zou ik wel aanraden met de Trento. Ik heb ook de Premieres gepast, maar die vielen juist weer normaal/groot.

Woon je vlakbij Divoza? Je zou dan voor de zekerheid eerst even kunnen gaan passen? En dan bestellen voor de korting?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 19:14

Nee, helaas niet. Is sowieso een uur rijden. Ik dacht ik ga hier gewoon naar ervaringen vragen en aan de hand van de ervaringen neem ik de gok.

Waarom heb jij uiteindelijk voor de trento gekozen en niet voor de premieren?

biewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:03

De Trento is kwalitatief beter en warmer, en als je ze naast elkaar ziet en aan hebt dan zie je dat ook wel. De Trento is een heel mooi elegant schoentje en de premiere een wat lompere schoen.

Ik heb normaal maat 38 en de Trento zat in 39 precies goed, maar de premiere 39 was veel te groot, en ze hadden geen 38 staan dus ik 'moest' de trento wel nemen :D .

Je moet ook even letten op de voorraad als je bestelt, want anders moet je 2 a 3 weken wachten als het uit een filiaal moet komen zei ze, dus het was voor mij ook geen optie om de premiere in 38 te bestellen want ik wil er dan niet weken op wachten....

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 14:34

Bedankt voor deze info. Ik neig ook al steeds naar de trento. Hopelijk komen er hier nog meer mensen met ervaring. Wil ze eigenlijk zo snel mogelijk bestellen.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 20:10

Ik heb zojuist de trento besteld in een maatje groter. Ben benieuwd.

biewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:08

Hopelijk worden ze dan snel geleverd!

Goede keus hoor.......

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 15:53

Ze zijn binnen! Was een goede keus! Heerlijke schoenen en toch een stuk steviger aan mijn enkels als mijn laarzen. Bedankt voor het delen van je ervaring!

biewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:13

Oh wat snel! Ja super zijn ze he! En met dit weer loop ik constant door de drek en ik heb nog geen 1x natte voeten gehad!