Gezocht: nieuwe eigenaar van mijn oude paard Carola T KWPNTP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StephanieR

Gezocht: nieuwe eigenaar van mijn oude paard Carola T KWPNTP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 15:42

Gezocht:

Nieuwe eigenaar van Carola T (wij noemden haar Caro) kwpn TP merrie, nu 4 jaar oud! Afstamming Farao/Manno

Ik heb haar beleerd, maar bij het doorrijden werd ze mij gewoonweg te moeilijk/sterk, vandaar dat ze is verkocht via Stal van Laar (in Arnhem) oftewel: Manege Arnhem. Helaaaas gaat de stal mij niet zeggen waar ze naar toe is, dus heb ik bedacht op deze manier verder te zoeken, ze is ongeveer een halfjaar geleden verkocht

Mocht je weten waar ze staat, of heb je haar zelf gekocht hoor ik graag hoe het met dr gaat!

(zie foto's)

Afbeelding
Afbeelding

Malakay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:23

Begrijp ik het nou goed en heeft de stal bemiddeld in de verkoop maar weigerd meer gegevens te geven over de koper? Of heeft de stal het paard van jullie over genomen en daarna weer door verkocht?

Missestelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 22:20

hallo,

Misschien weet ik waar je paardje gestaan heeft, alleen is ze weer verkocht..
http://kiara55.hyves.nl/ Dit meisje heeft een carola gehad ook een tuiger en lijkt er veel op..

Je kunt haar even vragen?

StephanieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 22:17

Nee, gelukkig is het niet zo´n drama,

Ik heb Carotje daar in de verkoop gehad, maar was intussen op een ander paardje van die zelfde stal verliefd geworden. De verkoop is dus een soort ruil geworden, en ze heeft haar pas na de ruil verkocht. Helaaaas wil ze nu niks meer kwijt.. ik weet alleen dat ze naar een meisje was van rond de 19-20...

En bedankt voor je reactie! ik heb haar op hyves een berichtje gestuurd, hopen op antwoord!