Charles Owen cap. kan iemand me helpen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

welshfan97

Charles Owen cap. kan iemand me helpen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 14:43

ik wil graag een nieuwe cap en vindt Charles Owen caps wel heel mooi, maar ik heb een paar vraagjes als jullie me willen/kunnen helpen, heel erg bedankt:

ik vindt de wellington classic het mooist, maar is ook best duur. daarna vindt ik de hampton.

ik hoorde van veel mensen dat je geen knotje kunt maken als je de wellington classic op hebt, maar ik zie iedereen die een wellington classic heeft op wedstrijd wel een knotje in hebben. hoe zit dat? en is dat bij de hampton beter.

ik hoorde laatst van iemand dat die caps heel snel verkleuren in de zon, is dat ook zo en wat doe je daar tegen (ik wil hem alleen gaan gebruiken op wedstrijden en mijn oude cap (kavalkade) bij trainen)?

dan heb ik nog een probleempje: heel veel caps drukken bij mij haard tegen mn voor en achterhoofd en sluiten aan de zijkant niet aan. is dat bij Charles Owen ook zijn deze modellen (vooral wellington classic en hampton) een beetje ovaal?

en past de kleur navy bij een donker blauw pikeur jasje? ik vindt donker blauw het mooist maar als dit totaal niet staat dan liever een zwarte.

en dan als laatste: heeft er iemand een foto waar hij/zij de hampton of de wellington classic op heeft. het liefst foto's van beide modellen caps zodat ik kan vergelijken.

Janine1990

Re: Charles Owen cap. kan iemand me helpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 14:49

Ik heb de wellington classic, had altijd goedkope caps, hiervoor drie jaar lang een kavalkade gehad, die dus drukte op mijn voorhoofd en aan de zijkant niet aansloot/te wijd was. Daarvan had ik een 57, nu heb ik de wellington classic, maat 59. Maar het zit zo waanzinnig lekker! Het is die 220 euro dubbel en dwars waard!! Ik zet met plezier mijn cap op!
Een knotje maken heb ik nog niet geprobeerd.

Verkleuren in de zon heb ik ook geen flauw idee van? Zoveel zon heeft die van mij nog niet gezien. En ik denk dat als je gewoon na het rijden je cap weer in de tas doet en mee naar huis neemt, er niet zo veel mis kan gaan. :)

Heb helaas niet echt een duidelijke foto waar ik de cap op heb.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 14:51

TS, waarom ga je niet gewoon naar een winkel waar je lekker kan passen? Denk dat dat heel veel van je vragen beantwoord :)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 14:55

CoronaLime schreef:
TS, waarom ga je niet gewoon naar een winkel waar je lekker kan passen? Denk dat dat heel veel van je vragen beantwoord :)

ik heb nu een paar winkels gebeld en die hadden niet de wellington classic eb de hampton. en ik zou al een best ver eindje moeten reizen om er een te passen. de winkels hier in de buurt hebben ze niet

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 15:23

Ik heb de Hampton van dit Charles Owen. Ik kan er prima een knot mee maken.
Wel even rekening mee houden dat je je knot laag moet hebben anders lukt het niet.
Mocht je een foto willen zien, deze staat in mijn profiel. Foto 7, 8 en 9 heb ik hem op.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 15:57

dankje en heb jij er geen last van dat de cap verkleurd? ik hoorde dat laatst van iemand

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:00

Ik heb de cap sinds juli ongeveer en heb er nu geen last van.
Net als Jeanine haar cap heeft de mijne ook nog weinig zon gezien. Ik doe hem weer in een tas en leg hem weg.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 16:03

ben ik ook van plan (in een tas doen), dus verkleuren zal wel meevallen.

waarom heb jij eigenlijk de hampton gekozen? (dan wordt mijn keuze misschien gemakkelijker.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:04

Omdat ik ze allebei gepast heb, maar van de wellington kreeg ik een hoofd als een ei :D
Geen gezicht dus.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 16:12

ok, dan zal ik dus echt moeten gaan passen om dat te kunnen zien.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:06

Mijn ervaring met CO is dat je zeker moet gaan passen want ze zijn echt allemaal heel anders! De enige die mij meteen goed zat en goed staat (al zeg ik het zelf :o ...) is de ayr8. De rest was echt geen gezicht! Ik vind ze wel allemaal redelijk laag in de nek zitten dus ik kan me voorstellen dat een knot wat lastig is.
Laatst bijgewerkt door Mrijn op 11-12-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 20:08

ok, dan ga ik binnenkort maar eens passen en neem ik gelijk spullen mee om een knot te maken want m'n haren in een staart op wedstrijd ziet niet uit vindt ik dus dat moet wel echt kunnen.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:32

Ik wil dit ook even volgen. Ik wil graag voor zo'n cap sparen namelijk! Weet iemand waar je het het goedkoopst en veiligst kunt bestellen? Natuurlijk ga ik eerst passen!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 19:42

ik zag dat ze ze bij Divoza hebben, maar ik weet niet waar het het goedkoopste is.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:44

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:56

Meestal hanteren merken een adviesverkoopprijs, de meeste grote winkels houden zich hier ook aan :j
Vergelijk maar eens een aantal producten bij verschillende winkels, vaak dezelfde prijs. Zo niet, is het vaak een aanbieding die gelijkwaardig een week of twee later bij de andere winkel ook volgt.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:50

Als je weet welke cap je wil en in welke maat, is Josie hier op Bokt echt heel erg voordelig! Normaal zijn ze zo'n 230 euro en Josie levert ze voor 190 euro!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 23:48

stuurt zij de cap dan naar je huis of moet je de cap bij haar gaan halen(ik weet niet waar ze woont)?