Goofy, zwarte ruin van 1.15 m.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nobel01

Goofy, zwarte ruin van 1.15 m.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 15:02

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

yliljeey

Re: Goofy, zwarte ruin van 1.15 m.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:02

hallo,
ik ken deze shetXwelsh. hij staat op mijn manege

Mamda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:03

Nobel01 schreef:
Mijn dochter zou graag willen weten hoe het met haar oude verzorgpony gaat.
Het is een kruising shetlander/welsh(?) van ongeveer 1.15m.Hij is ongeveer 13/14 jaar en heeft vroeger L2 gelopen.
hij is helemaal zwart, en heeft een behoorlijke hals zoals je kan zien op de foto. Ik weet dat zijn manen intussen kort zijn.
Het is een pittige ruin die graag voor je werkt, en kan enorm springen.
Hij is in september verkocht. Op het moment van verkoop was hij herstellende van hoefbevangenheid. Hij wordt makkelijk dik van gras.
Zijn naam is Goofy, maar in het paspoort staat een andere naam(bonfire).
Afbeelding
Afbeelding

Ik denk dat wij hem nu hebben, hij lijkt er erg op. Ik heb hem gekocht van Steffanie Drevijn. Ik ben eigenlijk al een poosje op zoek naar mensen die hem kennen (gewoon om te weten hoe hij was). Maar omdat je zegt dat hij pittig is weet ik niet of het om dezelfde gaat. Mijn dochter van 4 rijd er zelfstandig op namelijk.

Mamda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:56

Inmiddels erachter gekomen dat dit hem is, we herkennen hem aan het witte vlekje op zijn voorbeen en dat bruine dekje kreeg ik erbij.
Hebben jullie nog meer info of foto's van hem? Als je wil mag je dochter eens langskomen om te rijden? Vind het wel stoer om te zien dat hij zo mooi kan lopen!