Ik vind ze ook wel gaaf, maar zou er nooit mee op mijn paard gaan rijden hoor! hahaa.. maar was benieuwd of het echte rijlaarzen waren en of mensen er mee rijden
elles9
Geplaatst: 11-12-11 19:30
Zijn volgens mij echt geen paardijlaarzen ;p
elles9
Geplaatst: 11-12-11 19:31
cvelthuis schreef:
Ik vind ze ook wel gaaf, maar zou er nooit mee op mijn paard gaan rijden hoor! hahaa.. maar was benieuwd of het echte rijlaarzen waren en of mensen er mee rijden
Het model is ''rijlaars'" maar het zijn geen echte rijlaarzen lijkt mij (hoop ik) Afschuwelijk lelijk!!!!! Ik houd zowiezo niet van dierenprintjes; beetje ordi.
Haha bah wat een lelijke laarzen (sorry) Maar ze verkopen de laatste tijd wel meer ''rijlaarzen'' bij gewone winkels maar dan als mode.. Tsja waarom dan ook geen panterprint... xd
Neoza
Geplaatst: 16-12-11 20:08
Ik heb er geen ervaring mee, maar het zijn zeker geen rijlaarzen. Vind ze zelf spuuglelijk, sorry.
Sorry, maar je ziet toch zo dat dit geen rijlaarzen zijn
Carliijn
Geplaatst: 16-12-11 21:21
oohh de regenlaars hilfigers op pagina 6 zijn mooi
Maar even ontopic: Dat panterprint vindt ik echt afschuwelijk! Het heet een rijlaars om dat ze ook gebasserd zijn op echte rijlaarzen voor op het paard, een bepaald modebeeld dat weer terug komt/is. Net als broeken met lederen kniestukken etc.