Nu hebben wij er ons al jaren mee verzoend dat haar pony een smeerkees eerste klas is (uiteraard zal het jullie niet verbazen dat het dier in kwestie een schimmel is
) en dat hij, aangezien hij 24/7 buiten staat...voor de wedstrijd niet gewassen gaat worden (behalve manen/staart). De jury zal er maar een beetje doorheen moeten kijken
.Nu zullen wij, met opgeheven hoofd, met onze "niet zo witte" heer ten strijde trekken. Maar wat als het weer tegen die tijd hetzelfde is als nu?
Een gele pony kun je nog wel 'palomino' noemen
, maar een nat moddermonster is een ander verhaal (al kun je waarschijnlijk nog een heel eind komen door te zeggen dat hij "bont" is
)!Zou ik de pony (mocht het een regenweek worden) een paar dagen/nachten een regendeken om kunnen doen? Ik heb begrepen dat ongevoerd dan juist voor een koude pony kan zorgen omdat de wintervacht plat gaat liggen? Te warm wil ik hem ook niet maken (hij heeft een type wintervacht waar een ijsbeer jaloers op is!)
Oh bokkers, reik mij de helpende hand.....Wat is wijsheid??

, vind je dochter vast ook gezellig en dan kan prins Charming `s ochtends als een zonnetje mee naar de Bixie wedstrijd
achja, het is en blijft natuurlijk een shetlander met een giga dikke vacht. En dan ook nog een schimmeltje. Jury moet daar maar doorheen kijken. Verder het droog/modder vrij maken zou ik inderdaad met oude handdoeken doen. Heb even gespiekt in je profiel. Wel een ontzettend leuke pony zeg die PC! heerlijk stel samen met je dochter.