Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die last heeft van de lange levertijden van Kieffer.
Heb een tijdje getwijfeld of ik dit "klaag" topic zou openen
cavaletti schreef:mag ik vragen om welk hoofdstel het gaat. Want soms als iets niet meer voorradig is en Kieffer het nieuw moet laten maken in de fabriek dan duurt het wel eens een paar weken maar eigenlijk hoort mij 6 maanden wel erg lang aan.
De Exclusieve Wanda met een zilverkleurig kettingje met blauwe steentjes in de frontriem.

Het rottige is dat ze bij de ruitersprotzaak het hoofdstel wel hebben hangen maar met de verkeerde frontriem. (dat type heeft de keuze uit 3 verschillende frontriemen)
En ik heb hem ergens anders gezien, maar daar zat de verkeerde neusriem eraan. (wil namelijk een aansnoerneusriem)
Ze hebben bij de ruitersportzaak ook niet echt gezegd dat het 6 maanden gaat duren. Meer dat ze wel eens vaker 6 maanden ergens op hebben moeten wachten.
Dus ben benieuwd hoe lang het werkelijk gaat worden.
Moet ook zeggen dat ik niet op heb gesschreven wanneer we hem nu werkelijk besteld hebben. Maar is wel al een tijdje geleden.
Ach ruitersportzaak zit om de hoek, dus zo nu en dan huppen we langs om te kijken of er al vorderingen zijn
(maar dat is wel weer slecht voor de bankrekening
)