discussie over geld vragen voor een les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annepony

discussie over geld vragen voor een les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 21:20

hallo

vandaag had ik een discussie met een paar stalgenootjes over het vragen van geld voor lessen. ik geef af en toe wat lesjes vrijheidsdresuur , grondwerk , agility (ik heb mijn eigen spullen dus ook dara is de vergoeding voor) , dubbele longe . het ging erover dat sommige zeggen tegen mij dat ik wel geld moet vragen voor elke les die ik geef, maar ik doe het voor de lol vind ik dan dus dan durf ik er niks voor te vragen en als ik agility doe dan vraag ik wel wat voor het materiaal maar ook niet veel of als ik ergens heen moet vraag ik meestal wel een vergoeding maar anders eigenlijk niet . wat vinden jullie ik vertel iedereen altijd dat ik nog maar 16 jaar ben en geen ORUN heb maar moet ik dan iets vragen en hoeveel?

gr

Sill____

Re: discussie over geld vragen voor een les

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 16:04

Hallo

ik heb ook geen papieren voor instricteur maar ik geef wel paardrijlessen (wel een beetje anders als wat jij doet natuurlijk) deze lessen duren een heel uur en hier vraag ik 10 euro voor gezien mijn reiskosten en de tijd die ik er aan kwijt ben. en dan denk ik nog dat je goedkoop bent want aan mijn ervaren insticteur betaal ik 35 euro voor 3 kwartier

gr

Martine

Re: discussie over geld vragen voor een les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:15

TAO -> JI