Is hier iets mee te doen richting WA verzekering van de eigenaar van dat paard? of gewoon domme pech?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoniem schreef:Ik denk dat je niks kunt. Ik zou ook geen nieuwe deken betalen als ik de eigenaar van het slopende paard zou zijn..
Eigen risico denk ik dan.. Dekens worden nou eenmaal gesloopt.
Anoniem schreef:Ik denk dat je niks kunt. Ik zou ook geen nieuwe deken betalen als ik de eigenaar van het slopende paard zou zijn..

Caira schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat je niks kunt. Ik zou ook geen nieuwe deken betalen als ik de eigenaar van het slopende paard zou zijn..
Dan zou je er op mijn stal rap uitvliegen, je bent nml verantwoordelijk voor de daden van je paard. En ik doe makkelijjk 4 jaar met een deken
Caira schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat je niks kunt. Ik zou ook geen nieuwe deken betalen als ik de eigenaar van het slopende paard zou zijn..
Dan zou je er op mijn stal rap uitvliegen, je bent nml verantwoordelijk voor de daden van je paard. En ik doe makkelijjk 4 jaar met een deken
tessie1985 schreef:wij hadden 2 dekenslopers, ik vond het niet leuk binnen een week 2 dure regendekens kapot
gelukkig heb ik een super aardige pensioneigenaar
hij zet die 2 dekenslopers bij elkaar in een paddock en de dekens van ons blijven heel!
mogen ze elkaars dekens slopen, weten ze meteen hoe dat is voor een ander
Maar ja, wat moeten die eigenaren er aan doen dan, die staan er vast niet bij te kijken? Jij besluit jouw paard met een deken in de wei te zetten, jouw keus toch? Mindim schreef:Dat risico neem je door toestemming te geven je paard in een groep te zetten.
Mijn paard is vorig jaar behoorlijk gemept en heeft me aardig wat aan da kosten gekost, maar dat was het risico, ga ik de eigenaar van het paard niet voor aansprakelijk stellen.