Hallo allemaal, Ik heb ongeveer 5 maanden op dit paard gereden die inmiddels verkocht is. Hij stond al een tijd te koop maar in een keer was de box leeg. Ik vraag me af waar hij gebleven is. Gister toen ik les had was hij in een keer weg, toen wou ik zijn zadel en hoofdstel halen maar die waren ook al weg. Hij heeft een aantal jaren op De Eswal Manege in Vries gestaan. Het is een bruine ruin met een brede bles op zijn voorhoofd. Ik vind het erg jammer dat hij verkocht is en dat ik geen afscheid heb kunnen nemen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-05-12 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd.
NienSCHaap
Geplaatst: 07-12-11 14:01
Heb je toevallig ook een foto van hem? Eigenaar van de manege al gevraagd? mensen van de manege al gevraagd? is die niet naar Dolfing verhuisd? of in de omgeving?
_Jolien_
Geplaatst: 14-12-11 13:58
Hoi,
Zabastiaan is verplaatst naar een handelaar. Ik dacht dat ik gehoord had dat die handelaar in Hooghalen zit, maar dit weet ik niet meer zeker. De handelaar probeert hem te verkopen (hij is dus nog niet verkocht, maar dat proberen ze).
Stephan weet wel waar hij precies staat (hij kent de handelaar wel), misschien moet je hem anders even vragen.
Bedankt Jolien! Ik was even de naam van de plaats vergeten maar inderdaad hooghalen. Ik had olga laats nog gevraagd of die terug kwam, maar waarschijnlijk niet Jammer.. Helaas heb ik er zelf geen tijd en geld voor dus niks meer aan te doen.
Ik weet niet hoe oud die is en ook zijn afstamming helaas niet, ik reed er alleen tijdens de les op en dat was het.
_Jolien_
Geplaatst: 27-12-11 20:55
@Veerle_88 graag gedaan hoor!
vanillebaby schreef:
hoe oud is dit paard en wat is zijn afstamming? anders staat hij op marktplaats
Hij heeft idd op marktplaats gestaan, misschien staat hij er nog op
jadisa
Geplaatst: 22-05-12 15:52
er staat nu wel een andere sebastiaan of zabastiaan ofzo op de eswal maar die is wit..