[PG] Lievelingspony van mij gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Doedel_Lotte

[PG] Lievelingspony van mij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 22:18

Heyyy allemaal,

Ik heb vandaag gehoord dat aanstaande maandag(12 December) iemand komt voor mijn lievelingspony die haar wilt gaan kopen. Ze staat op manege Chardon en wordt verkocht samen met haar broer Winston. Mijn lievelingspony heet Mexx. Wie haar heeft gekocht: Mag ik contact met u opnemen. Ik wil namelijk wel nog weten hoe het met haar gaat. Mijn beste vriendin's lievelingspony is Winston. Als u het niet wilt zou ik het ook graag willen weten. De foto's zal ik nog plaatsen maar ik heb geen goede foto's van hun.

Doedel_Lotte
Laatst bijgewerkt door Leo op 07-12-11 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

Flevolander

Re: Lievelingspony van mij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:20

Ik tem!

Leo

Re: [PG] Lievelingspony van mij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:34

PP --> OV

Doedel_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 09:38

Het is nog niet zeker weet ik maar ben je het van plan dan zou ik het eigenlijk ook wel willen weten. Ik wil niet nog een lievelingspony verliezen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:40

Doedel_Lotte schreef:
Het is nog niet zeker weet ik maar ben je het van plan dan zou ik het eigenlijk ook wel willen weten. Ik wil niet nog een lievelingspony verliezen.

Ik heb geen idee waar je pony is en ben ook geen toekomstige koper van je favopony, maar je verteld dat je niet nog een lievelingspony wilt verliezen. Maar mocht iemand hier reageren dat zij de koper wordt, kan je hier toch niets aan doen?

Doedel_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 14:53

Giolli schreef:
Doedel_Lotte schreef:

Ik heb geen idee waar je pony is en ben ook geen toekomstige koper van je favopony, maar je verteld dat je niet nog een lievelingspony wilt verliezen. Maar mocht iemand hier reageren dat zij de koper wordt, kan je hier toch niets aan doen?

Nee dat weet ik ook maar ik wil niet dat ik nog een pony heb die ik nooit meer zie of dat ik niet weet hoe het met dat beesie gaat. Ik wil dat nu dus dan graag voorkomen

Nixxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:21

Kun je er 12 dec niet bij zijn als de koper komt ?

Doedel_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 18:11

nee want ik zit dan waarschijnlijk op school en of anders ben ik bezig met mijn huiswerk. Bovendien weet ik ook niet hoe laat de verkoper komt. Als hij (wat wel waarschijnlijk is) 's middags komt dan kan ik hun nog niet gedag zeggen. Ook zou ik graag met mijn vriendin willen gaan zodat zij ook afscheid kan nemen van hun.