Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mioux schreef:Je mag geloof ik geen volledige namen geven hier wegens privacy redenen, heb je misschien een foto van de shet?
maar niet dat je dadelijk problemen krijgt hierdoor 
Mioux schreef:Was ook niet banketstaaf bedoeldmaar niet dat je dadelijk problemen krijgt hierdoor
Ai jammer dat je geen foto hebt! Is altijd handig in een speurtocht, misschien wel aparte herkenningspunten kwa aftekeningen een stipje streepje litteken? Of gedrag misschien?
NienSCHaap schreef:Usquert echt zo'n gat, telefoonboek al geprobeerd en mensen in usquert met de achternaam visser al gebeld?
ik ken een paar mensen uit de omgeving maar die kennen geen mevrouw die zo heet.
hopelijk kom je snel meer te weten
hij was van een vriendin van mij, ze wonen nu in uithuizen op bedrijven terrein edama, maar koentjes hebben ze een aantal weken geleden verkocht ik kan wel vragen of ze weet waarheen. leanneXXnona schreef:ik heb koentje gekenthij was van een vriendin van mij, ze wonen nu in uithuizen op bedrijven terrein edama, maar koentjes hebben ze een aantal weken geleden verkocht ik kan wel vragen of ze weet waarheen.
leanneXXnona schreef:ik heb koentje gekenthij was van een vriendin van mij, ze wonen nu in uithuizen op bedrijven terrein edama, maar koentjes hebben ze een aantal weken geleden verkocht ik kan wel vragen of ze weet waarheen.