Het liefst van maandag t/m zaterdag.
(in ieder geval waar op zondag niet gereden wordt).
Wie heeft er een leuke aanrader?
Ik vind met name trektochten waarbij bitloos of met lange teugel gereden wordt fijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_spekkie_x schreef:Voor dat bedrag kan ik in het oosten van Europa niet eens een trektocht maken. Wel ruitervakanties met dagtochten, maar dan in het laagseizoen (dus niet in juli/augustus). Bijvoorbeeld bij de Eagle Trail Ranch, deze is in Tsjechië.
Ik ben benieuwd of anderen ervaring hebben met goedkope ruitervakanties. Ik ben er altijd wel naar op zoek
Ingrid_V schreef:Voor de zomer ben ik op zoek naar een betaalbare trektocht in België (Ardennen) of Frankrijk. Met betaalbaar bedoel ik max. 400 a 450,- inclusief maaltijden en overnachting en Nederlandse begeleiding etc.
Het liefst van maandag t/m zaterdag.
(in ieder geval waar op zondag niet gereden wordt).
Wie heeft er een leuke aanrader?
Ik vind met name trektochten waarbij bitloos of met lange teugel gereden wordt fijn
x_spekkie_x schreef:Voor dat bedrag kan ik in het oosten van Europa niet eens een trektocht maken. Wel ruitervakanties met dagtochten, maar dan in het laagseizoen (dus niet in juli/augustus). Bijvoorbeeld bij de Eagle Trail Ranch, deze is in Tsjechië.
Ik ben benieuwd of anderen ervaring hebben met goedkope ruitervakanties. Ik ben er altijd wel naar op zoek
Ik heb inmiddels Stal Hoursinne gevonden in de Ardennen en ik moet zeggen dat dit wel iets is wat ik zoek
Ingrid_V schreef:Bedankt voor de reacties!Ik heb inmiddels Stal Hoursinne gevonden in de Ardennen en ik moet zeggen dat dit wel iets is wat ik zoek
(ook voor mensen die dit topic bekijken en hetzelfde wensen.)
Ik zat te kijken voor de jongerenweek, omdat ik dan nog net mee kan (ben dan 20). Die is namelijk voor 16 - 21 jarigen en ze proberen wel altijd dezelfde leeftijden bij elkaar te zoeken begreep ik van ze. Die week is wel wat goedkoper.
Trektocht is leuk, maar dus geen pré. (of waar je bijv. 2 dagen een trektocht doet en de rest vanaf standplaats). daffieduck83 schreef:Iets duurder dan de budgetten die hier genoemd worden maar nog wel betaalbaar en in elk geval waar voor je geld is in Frankrijk bij http://www.le-morillon.nl/ruitervakantie%20le%20morillon.htm, in de Vogezen, goede bedden,heel erg lekker eten, lieve paarden en 4 verschillende dagtochten.
Of in midden-Frankrijk, met zwembad en de mogelijkheid tot dagtochten gecombineerd met een korte trektocht:
http://paardrijvakantie.com/
Dit zijn 2 adressen waar je echt vakantie hebt en waar er heel erg goed voor de paarden wordt gezorgd en voor iedereen een geschikt
paard aanwezig is.