Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tigra_ schreef:http://www.huisman-gemert.nl/prijslijst?lang=nl
Hier is het zo'n 50.000 euro maar ik denk niet dat je dan een volledig ingerichte binnenbak hebt ik denk alleen de hal opzich. Dus ik gok dat als je nog een goede bodem erin wil je nog wat meer kwijt bent. Maar dan zul je navraag moeten doen.
ikke schreef:Tigra_ schreef:http://www.huisman-gemert.nl/prijslijst?lang=nl
Hier is het zo'n 50.000 euro maar ik denk niet dat je dan een volledig ingerichte binnenbak hebt ik denk alleen de hal opzich. Dus ik gok dat als je nog een goede bodem erin wil je nog wat meer kwijt bent. Maar dan zul je navraag moeten doen.
Ik weet niet zo goed waar jij die 50k vandaan haalt, als je de prijslijst raadpleegt. Immers, een bak van 20x40, vergt een hal die zeker 5mtr groter is en dan heb je geen enkele ruimte rondom de bak. Zo'n 25x45m hal "doet" 70.000 euro en dan heb je alleen een dak op pootjes en gelakt staalwerk, niet eens verzinkt!!! Als je dan voor 30k de boel dicht kunt timmeren, ben je goed weggekomen. Over de rest hebben we het dan niet eens.......
Tigra_ schreef:ikke schreef:Ik weet niet zo goed waar jij die 50k vandaan haalt, als je de prijslijst raadpleegt. Immers, een bak van 20x40, vergt een hal die zeker 5mtr groter is en dan heb je geen enkele ruimte rondom de bak. Zo'n 25x45m hal "doet" 70.000 euro en dan heb je alleen een dak op pootjes en gelakt staalwerk, niet eens verzinkt!!! Als je dan voor 30k de boel dicht kunt timmeren, ben je goed weggekomen. Over de rest hebben we het dan niet eens.......
Ik heb er geen verstand van verder en heb gewoon 20x40 loods gepakt. Voor mij is een loods toch echt aan 4 zijkanten dicht. Maar goed ik weet niet in wat voor begrippen dit bedrijf werkt.
ikke schreef:Tigra_ schreef:Ik heb er geen verstand van verder en heb gewoon 20x40 loods gepakt. Voor mij is een loods toch echt aan 4 zijkanten dicht. Maar goed ik weet niet in wat voor begrippen dit bedrijf werkt.
Dat is een kwestie van goed lezen wat er staat. Ze hebben het alleen over gesloten topgevels (is de punt direct onder het dak). Dat betekend dat de rest open is, wat ook blijkt uit de tekeningen.
Daarnaast zijn de maten buitenmaten en gaat er van de bruikbare (binnen)ruimte dus in ieder geval 40 - 45cm af, vanwege twee maal spantdikte. Daarnaast wil je geen rechte wanden als schot van je bak. Waarom denk je dat op vrijwel alle bakken die wanden schuin staan?