Hallo, mijn pony staat deze winter vaker op stal, in dde wei longeer ik dr en leer ik dr kunstjes, maar in de stal leer ik dr kleine kunstjes zoals flemen,tutchen enz maar voorderest poets ik dr en knuffel ik dr maar zijn er nog spelletjes of andere bezigheden, ik wandel ook met dr buiten maar het word nu steeds kouder dus ik wil graag leuke bezigheden in de stal..
Zorg dat ze genoeg te kauwen heeft, genoeg ruwvoer. Je kunt wilgentakken geven, dat vinden ze vaak fijn om erop te kauwen. Verder zou ik het ook niet weten.
Staat je pony overdag wel een paar uur buiten verder?
Het is geen kunstje, maar misschien kan je dr een keer echt helemaal opknappen, dus staart enz een keer echt helemaal ontklitten, misschien kun je ook buig oefeneningen met dr doen? of een keer met hulp/clinic een massage?
een stukje regenpijp, aan beide kanten dichtmaken en in de regenpijp gaatjes maken, dan deze horizontaal ophangen en er bv biks in doen, dit kun je bv ook doen met een colafles, zijn ze wel even zoet mee
Je kunt bijvoorbeeld ook Ttouches gaan doen, van Linda Tellington Jones, google maar eens.. Is ook super lekker voor je paard!
Kyky127
Geplaatst: 06-01-12 23:04
Een liksteen vind mijn pony ook leuk. Ik doe ook een spelletje, om een brokje (of een paar brokjes biks), die doe ik 1 vuist En dan moet ze raden welke vuist de brokjes Zitten. Je moet het alleen niet te vaak doen Als je geen dikke pony wil xd.
Leuke "spelletje" vind ik met balken figuren zoals een driehok of een L maken en daar achteruit door lopen stil laten staan en allemaal leukem din gen daarmee doen. Zal je paardje vast luek vinden !
Een liksteen helpt ook! Vind Mandy helemaal geweldig. Je hebt ook mueslispeelballen, mot je paardje likken aan de bal en dan krijgt hij muesli!