In welke klasse moet ik starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

In welke klasse moet ik starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 22:41

Hallo,

Ik heb 2 ponys, en ik rijd ook bij de ponys. De ene pony rijd ik op het moment in de M1 en de andere pony
heb ik wegens atrose een dik halfjaar niet meer gereden en mijn startkaart dus ook op gezegd, daar reed
ik L1 mee met de punten voor de L2, maar heb toen verder nog niet L2 met haar gestart.

Nou was mijn vraag, stel ik vraag weer een startkaart aan voor haar, in welke klasse zou ik dan mogen/moeten starten?
Moet/mag ik weer terug naar de klasse B, of moet ik persé L1/2 starten omdat de pony zelf dus zo hoog is gekomen en ik
verder met een andere pony M1 rijd, of geld dit alleen bij de paarden?

Alvast bedankt :)

EllyC

Re: In welke klasse moet ik starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:44

www.knhs.nl
dressuur
reglementen, daar staat een heel handig overzicht in waardoor je kunt zien wat je moet starten.

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:46

Je moet uitkomen in de hoogst gemeenschappelijke klasse. Je mag dus in de L1 starten indien je nog niet aan de promotiegrens zit. Omdat je ook de punten om L2 te mogen al hebt zou je ook L2 mogen starten.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:46

Hoogste gezamenlijke klasse is L1, dus daar moet je starten. Als je zelf 1 keer M1 geweest bent, mag je nog steeds niet hoger instromen dan de L1 met een ander dier. De winstpunten van toen staan als het goed is gewoon nog steeds geregistreerd.
Tis allemaal heel simpel terug te vinden in de reglementen zoals jury ook al aangaf...

_Bitje_

Re: In welke klasse moet ik starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 22:47

Oke dankjulliewel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:48