Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
TheStar schreef:Tari_42 schreef:Mijn paard is oorspronkelijk voor mijn moeder gekocht maar mijn ma vond haar geen fijn paar dus toen moest ik er voor zorgenIk neem aan dat je haar zelf gewild hebt, dan moet je er ook maar de verantwoordelijkheid voor nemen.
TheStar schreef:Tari_42 schreef:Mijn paard is oorspronkelijk voor mijn moeder gekocht maar mijn ma vond haar geen fijn paar dus toen moest ik er voor zorgenIk neem aan dat je haar zelf gewild hebt, dan moet je er ook maar de verantwoordelijkheid voor nemen.

Waratje schreef:Als je veel van je paard houdt dan zorg je dat je er voor haar bent of je zorgt dat iemand anders er voor haar is. Je zegt dat het je pijn doet als je ouders "dreigen" om haar te verkopen, maar wat denk je dat het met je paard doet als jij haar 2 weken negeert??? Ik vind het heel terecht van je ouders dat ze overwegen om het paard te verkopen, het is triest als een paard wekenlang verpietert