Morgen divoza! Nieuw schoenen of laarzen?!(moeilijke maat)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Medie

Morgen divoza! Nieuw schoenen of laarzen?!(moeilijke maat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 21:14

Hallo..

Morgen ga ik naar divoza toe! En ik ben enorm toe aan nieuwe schoenen of rijlaarzen.
Maar ook ik heb een NIET ideale maat.. voetmaat 37 en kuitmaat 40/41..
Ik rijd nu met schoenen en chaps.. en dat vind ik heerlijk.. maar toch hoop ik stiekem de perfecte laars te vinden!
Heeft iemand deze laarzen al gevonden bij divoza die ook mijn maat hebben?! rond de 100 a 200 euro?

Graag hoor ik jullie tips en advies.. en anders ga ik gewoon mooie nieuwe schoenen halen! :)

Alvast bedankt!

Presto3

Re: Morgen divoza! Nieuw schoenen of laarzen?!(moeilijke maat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:25

Hoi hoi,

ik had toen voor 120 euro bij de divoza leren rijlaarzen gehaald van het merk mondoni nou daar heb ik zooooon spijt van gehad!ik heb ze netjes bij gehouden maar naar een halfjaar begon het leer te scheuren ja voor 120 euro mag je ook niet heel veel verwachten maar daar moet je wel echt rekening meehouden

Daihyo

Re: Morgen divoza! Nieuw schoenen of laarzen?!(moeilijke maat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 09:30

Is laarzen op maat maken niet een idee?
Van Lipica heb je op maat gemaakte laarzen voor 200 euro.
Ik heb zelf ook een onmogelijke maat (voetmaat 39, kuitmaat 45) en heb sinds een paar maanden Lipica's.
Super fijne laarzen!

vronytopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:05

van de week heb ik petrie glasgow gekocht, ik heb ook een wat rare maten, waar niet alle laarzen voor zijn. de Ariats pasten me perfect alleen waren wat te laag, de petries waren of veel te hoog, of te wijd om de kuit heen, nu heb ik dus de petrie glasgow met een hakverhoger erin en ze zitten perfect, miscchien is er voor jou ook wat om met hakverhoger of pantysokje op te lossen??

Succes