Van ponystartkaart naar paardenstartkaart/pas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kristianneb

Van ponystartkaart naar paardenstartkaart/pas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 16:03

Ik ben dit jaar 18 geworden dus moet ik volgend jaar tussen de paarden starten met mijn pony. Nu vroeg ik mijn af of ik dan mijn startkaart af moet melden en dan een paardenstartkaart aan moet vragen of gaat dit automatische?

Alvast bedankt :D

Dniekje

Re: Van ponystartkaart naar paardenstartkaart/pas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 16:05

volgens mij moet je je startkaart bij de pony's afmelden, en je eerst aanmelden bij een rijvereniging en dan startkaart voor de paarden aanvragen!

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 16:14

Mijn rijvereniging is voor pony's en paarden

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 16:27

Het gaat niet automatisch. Je moet je afmelden per 31/12/2011 bij de PC en je moet opnieuw aangemeld worden per 1/1/2012 bij de LR met aanvraag startpas (NB: ook verenigingen die alles samen hebben, hebben in het systeem van de knhs een aparte afdeling voor pony's en mennen).
Ofwel degene die het wedstrijdsecretariaat bij jouw vereniging regelt, kan dit voor je doen, of (als jullie leden dit zelf moeten regelen), je kunt dit met de knhs regelen via mail (ledenservice@knhs.nl).
Succes!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 16:28

Afmelden moet wel uiterlijk vandaag gebeuren.

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 16:57

In het geval van TS hoeft dat niet, want zij blijft lid van dezelfde vereniging met behoud van startkaart, er moet alleen administratief een wijziging plaatsvinden van pony's naar paarden. Overigens is het wel slim om het zo snel mogelijk te melden, maar in geval van TS hoeft dat niet persé vandaag.