Ik weet even niet meer hoe het allemaal ook al weer werkte.

Ik heb momenteel nog 1 startkaart lopen, mijn merrie in het L2. Heb vroeger nog een aantal startkaarten gehad met andere paarden/ponys, maar die zijn allemaal afgemeld vorige jaren.
De huidige startkaart heb ik zelf aangevraagd via mijn knhs toendertijd. Die loopt bij vereniging A. Nu ben ik niet tevreden over vereniging A en ben ik dus op zoek gegaan naar een andere vereniging. Zo gezegd zo gedaan.
Maar nu:
De oude vereniging is opgezegd. Heb dit doorgegeven aan knhs.
De nieuwe vereniging is aangemeld maar worden we officieel lid van per 1-1-12. De nieuwe vereniging zou het doorgeven aan knhs??
Maar nu lees ik op de site van het knhs dat met een verenigingswissel je startkaar op non-actief gezet word. Moet ik hem nu zelf weer activeren? En bij de knhs of bij mijn nieuwe vereniging?
Ook wil ik bij mijn nieuwe vereniging graag nog 3 startkaarten aanvragen die dan zouden ingaan per 1 januari '12. Maar moet ik nu de aanvraag doen bij de knhs of bij mijn nieuwe vereniging? En kan ik de startkaarten al aanvragen? Omdat ik eigenlijk vanaf januari pas officieel lid ben weet ik niet of ik nu al bezig kan? Of verschilt het per vereniging? Of kan ik altijd alles zelf aanvragen, ongeacht wat de vereniging hun voorkeur is?
Liefs
Ik kreeg gisteren bericht dat alles binnen was dus ben op het nippertje optijd
voor de opgave van wedstrijden