Ik heb een rijbroek van eurostar, gewoon model rijbroek, maar dan van een soort softshell achtige stof, heerlijk warm! gewoon bij divoza gekocht, de benny softfleece heet hij!
Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar wel een goed advies Lange lederen chaps kopen. Heerlijk winddicht, nagenoeg waterdicht. Ik vind het fijner dan een thermobroek.
Ook nog een optie: iso-ondergoed onder je rijbroek. Ook lekker warm
Ik heb lange neopreen chaps van Kitt, ideaal. Ik kreeg altijd van die jeukende blauwe plekken/bulten op mijn bovenbenen en nu niet meer. Ik heb ze in Engeland gekocht (lang leve internet), en hierheen laten opsturen. Heb ze al een poos, dus weet neit meer hoeveel ik kwijt was, maar dacht zo rond de 80-100 euro.
Thermolegging van bijv de zeeman (2,99/3,99??) onder je rijbroek aan?? Stuk goedkoper en net zo goed!!!
Sonraffie
Geplaatst: 12-12-11 14:53
Ik was laatst bij de paardenwinkel bij ons in de buurt, daar hingen verschillende soorten, ik had er ook een vast, maar het was een superhoge, daar houdt ik echt niet van,
ijspeert
Geplaatst: 12-12-11 14:57
Softshell broek met een thermolegging eronder als het super koud is anders alleen softshell broek(gekocht in IJsland)
Die van Harry's Horse zitten inderdaad lekker, en voor als het echt koud wordt koop dan een maatje groter, kan er nog thermo-ondergoed onder.
Thokkadisje
Geplaatst: 13-12-11 00:00
The Mountain Horse Polar Breeches of de MH Alaska, die laatste is een thermopak, heerlijk . Kost wat, maar wel echt waterdicht en warm en gaat jaren mee.
Thermobroeken van Harry's horse werken heel goed. (: heb er zelf ook 2.
xtessa1998
Geplaatst: 30-12-11 22:03
ik heb een thermolegging en dan een gewone rijbroek. thermolegging is heel lekker warm en die van sluit goed aan en zit als een gewone legging. met fleece aan de binnen kant!