vakantie aan zee met eigen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kars

vakantie aan zee met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 20:05

Hallo bokkers!

Ik wil heel graag op vakantie volgend jaar lente/zomer met mijn fjord! :D
Ik heb een beetje gegoogeld maar kan niet echt iets vinden.
Zoek ook een adres waar je eventueel een paard kan huren voor een vriendin van mij, die onlangs net haar paard heeft weggedaan wegens tijdgebrek, maar wil wel graag mee op z'n vakantie.
Wat ik eigenlijk zoek is dat je niet met een groep mee hoeft maar lekker met z'n tweetjes kunnen rijden.
Weten jullie toevallig een leuk adres/tips of website's (waar je ook dicht bij kunt overnachten)
Dan hoor ik het graag.
En zou ook leuk vinden of jullie zelf wel eens op vakantie 8-) zijn gegaan met jullie eigen paard en hoe dat was. /3
Groetjes

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:51

Ik ben 3 jaar geleden naar manege nieuwvliet geweest.
Op zich een super locatie gezien de ligging t.o.v. het strand. Helaas geen weidegang mogelijk in het voorseizoen. Zomer zou je na moeten vragen, maar wat ik heb gehoord heb is 2 uur dan wel de max.

Dit jaar ben ik naar http://www.ridebythesea.nl geweest.
Was een super weekend, alleen een pittig eindje naar het strand met een hele stevige duin over.
Verder was het er echt top.

Komend jaar gaan we naar http://www.rijdenaanhetstrand.nl
Dus nog geen ervaring mee.

Edit: Hoe het daar met huurpaarden allemaal zit weet ik niet aangezien dat dat voor ons nooit van toepassing is.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:56

Ben ook naar Nieuwvliet geweest.. paarden mochten daar in de zomer naarbuiten.. wel inderdaad maar beperkte tijd. als er niemand anders wilde en je bleef erbij mocht het toen langer. er is mogelijkheid om paarden te huren. erg leuke en vriendelijke mensen. je hebt een huisje op het terein en er is ruimte voor een trailer. eigen voer mee nemen was ook mogelijkheid. er werd voor je uitgemest en gevoerd.

elodys

Re: vakantie aan zee met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 21:41

wij zijn 2 maanden geleden bij schoorl geweest de paarden stonden bij een adres lekker op de wei en wij een paar kilometer verder in een appartement waar de paarden stonden kon je ook paarden huren en als je wilde ging er een gids mee

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 09:58

@Elodys: Waar was dat adresje?
Ik zoek eigenlijk ook zoiets. Dat ik met mijn eigen paard naar buiten kan en mijn vriend heeft geen eigen paard. Maar dat ie ook mee kan buitenrit maken(op een huur paard). Lekker met ze tweeën zonder groep of gids.
Ik hoop van je te horen.

kars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 14:06

Nou dat is ook presies at ik zoek :D
Zou ook wel graag willen weten waar het is.

Unbeatable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:05

loveswhisper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:32

in noordholland