Leren rijlaarzen met veter op maat gemaakt.. Help..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Leren rijlaarzen met veter op maat gemaakt.. Help..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 11:43

*\o/* *\o/* eindelijk mag ik mijn opmaat gemaakt rijlaarzen laten aanmeten *\o/* *\o/*

Maar nu zit ik met 1 of ja meerdere problemen.. Eigenlijk luxe problemen :P

Ik zou graag een veter tot helemaal bovenaan willen hebben, maar is dit wel slim inverband met dagelijkse intensief 1 paard rijden en wedstrijden? Gaan ze niet kreukelen?

Volgende probleem :')
Welke merken zijn er allemaal waar je ze opmaat kan maken en zelf samen kan stellen, zo weet ik lipica maar ik wil geen 12 weken wachten op mijn laarzen en hoor niet zulke goede verhalen erover. Heb je petrie, derby.... en welke winkels kan dit allemaal gedaan worden

Ik wil niet al te lang wachten en wil geen dikke 600 euro ervoor uit willen geven :+
Please help? :') wil ze zo snel mogelijk :)

Dank jullie wel :D

UltimOo

Re: Leren rijlaarzen met veter op maat gemaakt.. Help..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 11:46

Bij petrie en derby ben je al snel veel geld kwijt voor op maat maken.
Helemaal als je afwijkende maten hebt, bijvoorbeeld een heel lang onderbeen of dikke kuiten.
De wachttijd van derby is zo'n 3 tot 4 week, bij petrie zit je al gauw op minstens een week of 8 tot 10.
Bij lipica duurt het ongeveer zo'n 14 week, maar is wel goedkoper dan derby en petrie, en je hebt net iets meer mogelijkheden wat betreft kleur samenstelling :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 12:04

Ik snap inderdaad dat je best veel geld kwijt bent als je richting die maten gaat.. Maar rond 4 à 500 kan net aan nog denk ik :P lipica duurt me gewoon weg te lang en wil cognac kleurig rijlaarzen dus niet zo heel moeilijk... :)

Ben toch hard aan denken over of petrie of derby

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 12:07

Ik heb Derby met hele veter aan de voorkant en rits aan de achterkant. Aan en uitdoen gaat dus snel en simpel :j
Over de kwaliteit niets dan goeds, heb een stel bijzondere laarzen en ben er erg blij mee :j
Hoeveel ze nieuw kosten weet ik niet, maar ik had ze binnen 2 en halve week binnen :j

Lipica heb ik ook, maar zie en merk wel degelijk verschil. Niet alleen op positieve manier in de portomonnee, maar Derby geeft meer steun en kreuken amper tot niet :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 12:57

Roxxiejj schreef:
Ik heb Derby met hele veter aan de voorkant en rits aan de achterkant. Aan en uitdoen gaat dus snel en simpel :j
Over de kwaliteit niets dan goeds, heb een stel bijzondere laarzen en ben er erg blij mee :j
Hoeveel ze nieuw kosten weet ik niet, maar ik had ze binnen 2 en halve week binnen :j

Lipica heb ik ook, maar zie en merk wel degelijk verschil. Niet alleen op positieve manier in de portomonnee, maar Derby geeft meer steun en kreuken amper tot niet :)

Oh dat klinkt goed..
En jij hebt geen last dat het ver gaat in zakken enzo?

Waar heb jij ze laten aanmeten?
Heb je foto? Ben heel benieuwd