hallo ik ben opzoek naar een vereniging om lid bij te worden. Dit met het oog op wedstrijden te gaan rijden. Echter schrik ik van sommige bedragen om lid te worden van een vereniging.
weet iemand een goedkopere vereniging in de regio utrecht?
Je wilt alleen een vereniging ivm de wedstrijden? Of een vereniging waarbij je ook kunt lessen en gebruik kan maken van de accommodatie? Want dat scheelt nogal in de contributie.....
ook de vereniging in Laren ziet er super uit scheelt een euro in de kosten. ik ga me er is in verdiepen. mijn paardje is er nog niet aan toe om te starten maar dan kan ik alvast een beetje rondkijken!
mireilledons
Geplaatst: 29-11-11 14:00
Ik ben lid van De Ronde Venen. Ook alleen als wedstrijdruiter. Gewoon keurig geregeld. Geen omkijken naar.
Ik ben lid van de Eemruiters in Hoogland, waar je betaalt voor de lessen en lidmaatschap samen. Weet eigenlijk niet of je ook alleen lid kunt worden zonder lessen.
superlise
Geplaatst: 01-12-11 19:21
Ik zit ook bij SRJV en ken meerdere die daar zitten omdat ze het goedkoopste schijnen te zijn qua wedstrijd-lid. Het is lekker makkelijk, je hoeft nergens heen, krijgt snel je spullen thuis, wordt goed op de hoogte gehouden en inderdaad een euro korting op startgeld.
Die euro korting op het startgeld is al vanaf de zomer afgeschaft bij SRJV Groenendaal.
tisje
Geplaatst: 02-12-11 19:20
Hoi Laura,
LR en PC de Ronde Venen is de goedkoopste vereniging in de regio Utrecht. Je betaald bij ons slechts 11,50 per jaar. Als je aan een wedstrijd meedoet die wij organiseren krijg je ook nog eens 2 euro korting. Het is verder een simpele vereniging die geen lessen of ponykampen organiseert. Maar bij ons heb je dan ook niet de verplichting dat je moet helpen op wedstrijden, bardiensten enz.
We organiseren om het jaar een grote clinic en 5 wedstrijden per jaar op Lucky Stable in Mijdrecht (waarmee je dus al 10 euro korting per jaar zou krijgen als je alle wedstrijden mee rijdt).
Als je meer info wilt kun je kijken op http://lrpcderondevenen.nl/ of mij een berichtje sturen (ik ben secretaris).
Aanvragen voor lidmaatschap/startpas worden vaak dezelfde dag nog behandeld, supersnel dus!