Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) ten tijde van de varkenspest, dwars door het gebied waar een transportverbod was naar huis. Ze kwamen terug van kamp en hadden geen erg in de transportverboden....
Oom agent was not amused!
.
bromfiets schreef:Ik ging met een paard richting een evenement in Utrecht toen we werden aangehouden. Alles was in orde qua gewicht e.d. alleen hadden we de remkabel verkeerd bevestigd. Namelijk over de trekhaak gehangen, terwijl hij aan een vast onderdeel van de auto vast moest zitten. Daar kregen we een bekeuring voor van 60 euro.

ik ben een keer aangehouden ( tijdens een grootscheepse controle bij Zwolle) toen had ik ook mijn remkabel verkeerd bevestigd
Kreeg geen boete, gelukkig! wel gelijk bij halfords zo'n bevestigings hulpstuk gekocht
GamblersCup schreef:Jij hebt gewoon een roze remkabel![]()
Zo'n bevestigingsstuk is dus ook ok... dan ga ik er ook snel eentje halen! Heb nooit echt meegekregen dat de lus om de trekhaak niet voldoet, iedereen doet dat hier...
Heb een hele stoere zwarte
vibabu schreef:@ Splinter, Hadden die mensen die dat gingen controleren wel verstand hiervan dan? Chip gecontroleerd bijv?
ze keken of het paard 'enkele' witte haren op het voorhoofd had en bruin was

Natuurlijk vergeet ik dat nu niet meer.