hoe een fijne dag kan omslaan..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

badedas

hoe een fijne dag kan omslaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 18:52

Wat ik me vandaag toch heb meegemaakt..

ik was samen met mijn verzorgster en twee paarden de bossen in. waar ik met mijn moeder en haar hond had afgesproken.
mijn paard. welke nog een erg jong dier is. was lekker fris met het herfstweertje.

niks aan de hand ik kan na al die jaren wel wat hebben.
helaas.. wat er gebeurde ging niet zo best helaas..

mijn paard is aan honden gewend. nu kwam er een bruine labrador (los) die het op onze stabij heeft.gemunt. onze hond vliegt aan. en rent in volle paniek rond. met een (kl ote) hond achter zich aan met de bek wijd opengesperd om haar te pakken.
In volle paniek knalt ze tegen mijn paard aan. Welke zich helemaal lam schrikt en de benen neemt. hij duikt rechtsaf de bosjes in. en springt over een boomstam. hij nam zon vlucht dat ik voor het zadel terecht kwam en hard op zijn schoft lande. Meneer nog meer in paniek en springt nog eens. ik land heerlijk op de grond.

goddank dat hij me zo vertrouwt dat hij terugkwam! Wat was ik trots toen hij recht op me af stapte!!
Ik heb hem beloont en herenigt met onze hond welke hij gelukkig!! Niet eng vind.

Daarna weer opgestapt maar na tien minuten weer afgestapt met een schijnend gevoel in mijn kruis. (ben overigens een dame :d ).

De rest gelopen wat prima ging en heerlijk geknuffeld. (wel nog fikse hagel gehad en een nat pak..)

Nu thuis.. ik naar de wc. auuuwwwww!!! Dat deed me zeer.. onderbroek rood..
ja hoor.. twee mooie snedes in mijn edele delen.. auw auw auw..
lig nu in de badedas wat heerlijk verzacht. helaas nog steeds een volle blaas die ik niet durf te legen..

hoe een lekker dagje om kon slaan..

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:57

Auwch, dat lijkt mij niet erg fijn. Beterschap enne ook niet te lang wachten met naar de wc gaan, dat zal het niet fijner maken ;)

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:00

Tjee dat zal schrikken zijn zeg ! heeft de hond van je moederer verder niets aan overgehouden ?
Onze hond is vorige week ook aangevallen door een hond en die heeft er fikse ontsteking aan overgehouden helaas .
En je paard nog verwondingen ? wat braaf he dat ze dan zo in paniek zijn en toch nog zoveel vertrouwen hebben dat terug bij je komen <3

En die badedas tja dat herken is nog wel van na de bevalling au au .
Dat zal nog wel een poos gevoelig blijven ben ik bang ;(

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:00

zowh dat is idd auw auw . sterkte en beterschap

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:01

Auw, dat is niet niks. Gelukkig mankeert je paard niets. Is de hond er goed vanaf gekomen?

Wat betreft het naar de wc gaan: gewoon in bad of onder de douche en bij het plassen lauw water erop. Deed het bij super toen ik gescheurd was na de bevalling. Stekte ermee

suuzepuus

Re: hoe een fijne dag kan omslaan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:03

autsj...... dat is niet prettig...... Ik hoop voor je dat het snel over is!!! beterschap...

HinkeLover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:06

Jeetje, dat is schrikken zeg!
Hoop dat de pijn snel over is. Heel veel beterschap!

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:09

oei beterschap

idd onder de douche plassen , doen net bevallen vrouwen ook met hechtingen ;)
gewoon met de douchekop erop......succes

badedas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 19:10

Ik lig nu idd even in bad. maar doet ne enorn zeer.. pff.. niet erg grappig haha.
het zit precies op t plekkie waar je plast.. net erlangs. kan niet voorkomen dat het ertegenaankomt.

Onze hond is overigens niks overkomen. ze was zo over de schrik heen gelukkig.
Mijn moeder had het er erger mee. die schrok zich rot toen ze me zag vallen.
gelukkig ben ik geen angsthaas. Ben er meteen (na even boos gedaan te.hebben.naar de eigenaar van de hond :$) gewoon weer opgestapt!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:15

Klinkt misschien vies maar gewoon in het water van het bad plassen, daarna jezelf even wassen en je bent je plasje kwijt zonder al te veel last.
Beterschap!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:16

Wat vervelend zeg! :(:)
Hihi leuke gebruikersnaam :=

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:55

Slotje wegens geopend door een SA.