Ik ben nu 2 jaar op camping boszicht op de veluwe geweest en zou aankomend jaar naar brabant willen. Wie weet een leuke camping met weidegang en natuurlijk veel rijmogelijkheden in brabant. Er moeten ook accomodaties voor personen zijn. En het liefst ook andere paardenliefhebbers.
Er zijn ongetwijfeld meer adressen, die heb ik echter nog niet getraceerd.
Keep in mind: Branbant = dazenland......
santos
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-11 00:27
oh daar had ik niet zo aangedacht; dazen........afgelopen jaar was het ontzettend erg, heb ik gehoord, terwijl er hier geen te zien was en op de veluwe ook niet.
Silence
Het ligt eraan. Ik woon in Zuid Oost brabant tegen de Belgische en Limburgse grens en vorig jaar konden we echt niet buiten komen overdag. Dit jaar heb ik geen enkel aanpassing hoeven maken op de dazen en heb ik kunnen rijden wanneer ik wilde met enkel wat spray op.
Ik woon in de kempen (Noord Brabant) en hier hebben we elk jaar last van dazen. Het is wel zo dat er in het ene gebied meer zitten dan in het andere gebied.
Omgeving Bladel (NB) is geen pretje in dazen tijd.
apple01
Geplaatst: 04-12-11 17:08
coke schreef:
Ik woon in de kempen (Noord Brabant) en hier hebben we elk jaar last van dazen. Het is wel zo dat er in het ene gebied meer zitten dan in het andere gebied.
Ik ook een weinig last van dazen gehad. ik gebruik niet eens vliegenspray.
Noppert
Geplaatst: 04-12-11 19:25
Ik moet zeggen dat ik de hele zomer lekker heb kunnen buitenrijden hier (Venhorst), heb nauwelijks de vliegendekens/spray nodig gehad. Als het de komende jaren zo blijft, dan teken ik er voor