ervaringen met hoefschoenen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eminentie1

ervaringen met hoefschoenen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 20:20

heeft iemand ervaring met hoefschoenen?

mrie

Re: ervaringen met hoefschoenen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:27

Twee paar marquis-jes versleten. Altijd erg tevreden geweest, maar een keer een verloren (en weer terug gevonden). De reden dat ik ze gebruikte was een eerdere hoefbevangenheid met een daaruit voortkomend gevoelig en platte voet. Nooit klachten gehad, een keer slechts toen ik aan zee was. De combinatie zeezand, water en hoefschoenen was niet zo'n beste. Wel de hoeven goed bij laten houden zodat het paard toon eerst land met zijn voet om het hoefmechanisme niet te verstoren.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:56

ja wij hebben hoefschoenen voor onze chronische hoefbevangen ijslander. hij heeft cushing en hij heeft er vaak last van. toen hebben we hoefschoenen gekocht voor het rijden. het werkt goed maar met draven kunnen ze nog wel eens uigaan

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:45

Ik heb de easyboot epics. Ze bevallen mij slecht, ik ben ze op de eerste buitenrit meteen allebei verloren! Gelukkig was mijn vader mee op de quad en die heeft ze van de grond kunnen plukken. Ook het aantrekken is geen eenvoudig klusje en ik heb toch echt de goede maat. Ben dus benieuwd naar meer ervaringen, overweeg nu Cavallo's aan te schaffen.