Hoger punt voor verzorging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoger punt voor verzorging

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:35

Hallo allemaal!
Ik weet niet of deze vraag hier goed staat, sorry als het niet zo is, maar ik ben niet zo ervaren in dit soort dingen..
Mijn vraag:

Ik kreeg laatst mijn lijst terug met de onderdelen die de jury had beordeeld ( volgensmij heet dat een coupon ) en zag dat ik een 7 voor verzorging had. Nou vroeg ik me af; Hoe kan ik daarop hoger scoren ? Dus dat het een 8 of zelfs 9 kan worden. Ik had alles; Alle wedstrijd kleren, alles wat schoon, paard gewassen en gevlochten..
Niet dat dit onderdeel van de beoordeling zo belangrijk vind maar dat vroeg ik me gewoon af..
Ik heb a.s zaterdag een wedstrijd en ik moet rijden tegen betere mensen dan mij, dus alles is mooi meegenomen. Vorige keer verloor ik ook op 1 puntje verschil..

Alvast bedankt iedereen!

996981

Re: Hoger punt voor verzorging

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:38

In de verzorging wordt ook de conditie van het paard meegenomen. Dus, is hij goed op gewicht, goed bespierd etc.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:41

Tevens zijn er jury leden die eigenlijk een standaard cijfer geven en daar alleen van afwijken als je echt
met paard en al onder de bagger zit, of beladen bent met diamanten etc.
Dus voordat je daar een ander cijfer hebt moet je het nogal bont maken.

Als je normaliter alles keurig netjes hebt is het normaal om een 7 of een 8 te krijgen.

Zou me er verder niet te druk om maken, met goed rijden kan je meer punten verdienen,
dan met hard poetsen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:00

Ik schreef zaterdag bij een jury die voor de gezondheid een 5 tot een 9 gaf. Vond ik zelf ook wel leuk om dat verschil te laten merken.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:37

Hier zijn al meerdere topics over geweest dus ik zeg; zoekfunctie!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:39

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:53