Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoniem schreef:nicky_rilana schreef:ik vindt ook de niro, maar ik vindt ze niet zo duur vergeleken met pertie of zo
Nou een simpel paar petrie's heb je voor 200 euro? de niro begint op 400

jori_X schreef:Stivaleria Secchiari! Ik heb de mijne nu 1,5 jaar en ze zijn na intensief gebruik nog steeds supermooi! Veters, rits, hakken, allemaal nog helemaal goed! En persoonlijk vind ik het ook gewoon een hele mooie laars! Erg soepel leer, mooi smal bij de enkel en helemaal zelf samen te stellen. Ook het soort leer en kleur leer kan je zelf uitkiezen! Zelf heb ik zwarte springlaarzen met op de hak, neus en een rand bovenaan in lak crocoleer
Hier staan ook wel wat voorbeelden:
http://www.maxweberitalia.com/stivaleria.htm
jori_X schreef:Stivaleria Secchiari! Ik heb de mijne nu 1,5 jaar en ze zijn na intensief gebruik nog steeds supermooi! Veters, rits, hakken, allemaal nog helemaal goed! En persoonlijk vind ik het ook gewoon een hele mooie laars! Erg soepel leer, mooi smal bij de enkel en helemaal zelf samen te stellen. Ook het soort leer en kleur leer kan je zelf uitkiezen! Zelf heb ik zwarte springlaarzen met op de hak, neus en een rand bovenaan in lak crocoleer
Hier staan ook wel wat voorbeelden:
http://www.maxweberitalia.com/stivaleria.htm
Anoniem schreef:Die zijn gaaf! aan wat voor prijs moet je denken bij deze laarzen?

xSiep schreef:Ik heb al jaren Derby's, super tevreden over! Maat werk kost wel wat (vanaf 400 euro) maar dan heb je wel wat. Ook mooi snel geleverd, ik heb ze gister binnen gekregen, precies 3 weken na bestelling. Bij lipica's (goedkoper, maar ook mindere kwaliteit) ga je al snel naar de 3/4 maanden..
en wil ook geen 4 maanden opwachten omdat ik momenteel al een paar maanden zonder zit
Nicole schreef:Ik hou dit topic in de gaten, ik mag nieuwe laarzen uitzoeken maar omdat ik geen normale maat laarzen pas moeten ze opmaat gemaakt worden maar ga geen 600euro uit gevenen wil ook geen 4 maanden opwachten omdat ik momenteel al een paar maanden zonder zit
De niro heeft heeeel veel maten dus dat kun je nog proberen maar de niro's beginnen op 400..