HALLO ALLEMAAL.
ik ben opzoek naar mijn vorige new forest pony quinty(haar roep naam die aan haar is gegeven) haar echte naam is angel.
het was een erg moeilijke pony.
en ik was te onervaren om dit kleine pittige tantetje aan te kunnen
hier een paar feitjes over haar:
angel is haar echte naam(paspoort) en quinty was haar roep naam die door de eigenaar voor mij aan haar is gegeven. angel was en is zekker weten nog een dame dit haar nummertje bij iedere ruiter achter durft te laten.
ze haatte het als je benen gaf was altijd angstig erg hengstig. er was achteraf iets met dit paard wat goed fout zat.
ik was te onervaren en na 1 heer mijn (godzijdank) cap te hebben gebroken en mijn arm na een behoorlijk ongelukkige val was ik er klaar mee. ik had het 2 jaar geprobeerd en heb haar ingeruild voor mijn welshx arabier.
angel was niet bang om te bokken en als het echt moest kwamen die voor benen behoorlijk hoog de lucht in.
ik was te onervaren en beschouwde dit als stout gedrag.
ze had een behoorlijk goede afstamming. maar totaal geen kinder pony.(miss nu wel)
ik heb haar zoals net vermeld ingeruild.(bij een handelaar in oudetonge.) ik kan het me niet meer erg goed herinneren maar zal omschrijven waar ik haar naar toe heb gebracht.
quinty was een paard die of heel veel lekker in de bossen moest gaan crossen of heerlijk intensief gereden moest worden( absoluut een top paard voor de sport!! allround)
het was geen goed paard voor gezelschap. het paard had zeker een taak nodig maar was ook bereidt om voor je te werken.
ik zal er in de toekomst een foto bij plaatsen. ze had geen aftekeningen op haar hoofd of lichaam. alleen op haar been wat wit. ze is donker bruin(nu dus bijna tegen het zwart aan) en heeft zwarte manen. en staart. een behoorlijk dikke staart.
ik heb haar bij de handelaar achter gelaten met een hoofdstel met een door rubber omgeven dit met een groefje in de neusriem waar versiering in zat en een deken die zwart/bruin was.
ik hoop hel erg hartelijk dat iemand mij iets over mijn oude maatje kan vertellen.
ze moet nu rond de 10 jaar zijn. en is een d pony. alles is welkom goed/ slecht nieuws. foto's filmpjes alles! alle kleine beetjes helpen
met vriendelijke groet
Laatst bijgewerkt door Revanches op 11-12-11 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gedeeltes op verzoek TS verwijderd.