Wie weet of dit dier (1991) nog leeft en zoja waar ze staat? Zes jaar geleden voor het laatst gezien bij haar oude eigenaar Joost de Jong waarna ze verkocht is en ik ben heel benieuwd naar mijn oude trouwe Jina! hoop dat ze nog leeft en dat ik haar een keer kan opzoeken!
foto's volgen, Vosje met de bewegingen van een groot paard! blesje, paar witte voetjes en niet al te groot, net geen 1.60. Heb je toevallig meer info? ben benieuwd! hope so!
Jina, die ken ik nog van heel wat jaar geleden. Weet Joost zelf niet waar de gebleven is? Je kan altijd het KWPN bellen om te vragen naar de gegevens van degene die nu geregistreerd staat als eigenaar op het stamboekpapier. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat degene nu ook nog haar eigenaar is, kan zijn dat ze niet overgeschreven is maar misschien kom je dan weer een stapje verder.
Hardstikke bedankt! afgelopen zondag bij haar geweest! kan niet beschrijven hoe dankbaar ik hiervoor ben! Mijn lieve Jina, was wel een beetje emotioneel maar zo super haar weer even gezien te hebben! Renee is top! thxs!