Ik ben van plan een crème wedstrijdbroek bij mijn bruine wedstrijdset te kopen. Wie heeft er een foto van hoe dat eruit ziet? Welke broek heeft een goede kwaliteit?
Als je een wit dekje hebt, moet je er geen creme broek bij aantrekken, dat is echt niet mooi, vormt het geen geheel meer. Kun je beter een bruin dekje gebruiken, dat dan weer dezelfde kleur als je jasje heeft. Wat voor kleur laarzen heb je?
Ik start trouwens zelf in bruin-creme, alles op elkaar afgestemd. De kleuren komen helaas niet goed uit p de foto, maar het is allebei creme, de broek en het dekje.
Mando
Geplaatst: 22-11-11 16:58
Ik heb een bruine combinatie met een wit dekje en witte broek
maar ik vind inderdaad als je een creme broek heb moet je er geen wit dekje bij doen dat is dan echt de bekende vlag op de modderschuit. Siet hier op bokt (van Sprietje) rijdt ook in het bruin - creme... heel mooi
Nee, de kleur komt niet goed uit, staat al bij de foto. Dit is em van dichterbij: http://www.mijnalbum.nl/Foto-GXQF7YK4.jpg Is ook nog steeds geen duidelijke foto, maar beige is toch echt een andere kleur...
Malenka
Geplaatst: 22-11-11 17:21
Daarom schreef ik creme/beige. Ze hebben verschillende tinten maar wit mag niet terwijl het dekje juist wit moet zijn.
Je moet wel even in het wedstrijdreglement controleren of een beige/crème dekje wel is toegestaan. Dat lijkt me nog wel zo'n klein banketstaaf dingetje waarop je de ring uitgestuurd kan worden.
Verder ben ik het met mijn voorgangers eens dat crème en bruin heen mooi staat, maar meng er absoluut geen wit door. Dat vloekt echt!