Mijn pony heeft nu een 0 grams regendeken met hals op, en een fleece deken met hals eronder. Ze heeft nu best een gladde vacht! Nu heb ik nog een 300 grams deken besteld, net binnen. Ik dacht dat ik die beter op kan doen als het echt erg vriest en als er sneeuw is etc, en ik zou er als het heel koud word nog een fleecedeken onder kunnen doen. Maar is wat ze nu op heeft wel genoeg tot aan de sneeuw etc misschien 2 fleecedekens? ze staat s`nachts trouwens op stal en rond half 10 gaat ze naar buiten.
Mijn pony heeft nu ook een regendeken met fleece op. Zonder hals. En ik heb ook nog een 300 grams liggen die op gaat bij het vriezen. Pony staat dag en nacht buiten, geen probleem
Het lijkt mij een beetje warm om van 0 grams gelijk naar een 300 grams te gaan. Ik denk dat je de hoeveelheid grams wat beter moet opbouwen. Dus eerst bijv. 0 grams dan 100 grams en dan 200 grams en als het heel erg koud is 300 grams.
De mijne hebben nu 200 gram op en straks als het gaat vriezen 300 gram of als ze het nog steeds koud hebben nog meer.
Die van mij heeft een 200 gram regendeken op. Als het gaat vriezen doe ik er alleen nog maar een fleese dekentje zonder hals eronder. Meer krijgt ze er niet op. Maar misschien omdat het een strenge winter wordt, krijgt ze wel 2 fleesjes erop.
Sunshinee
Geplaatst: 22-11-11 15:56
mijn kwpn & fries hebben beiden nog maar 1 deken 0 gram zonder hals op, en staan overdag buiten.. ze lijken het totaal niet koud te hebben, als het echt gaat vriezen krijgen ze beiden 200 gram op, zonder fleece eronder.
just_kiki
Geplaatst: 22-11-11 15:57
Mijn fleecedeken is een 280 grams , dus dat is dan al (bijna) gelijk aan je 300 grams deken