Ik heb het een tijdje proberen op te bouwen, eerst een minuutje laten wachten, daarna 2 daarna 3 etc etc, maar ze blijft mn trailer afbreken
negeren, aandacht geven en gerust stellen het maakt allemaal niet uit, ik schaam me dood zeg maar, mensen zeggen ook altijd als ik alleen met haar aan kom rijden, nou,nou ze maakt nogal kabaal
Wat er nu dus gebeurt is, dat zodra we op een bestemming aankomen we haar er toch maar afhalen, ten eerste omdat ze dan niet helemaal overstresst raakt net voor de wedstrijd ( ze is dan helemaal bezweet) en ten tweede voor de mensen eromheen. Ik moet zeggen dat ze er dus ook niet op kan blijven staan als de b of d pony eraf gaat, dan is het nog 10x zo erg, dan blijft ze alleen tijdens het daadwerkelijke transport rustig .
Ook na de wedstrijd als ze moe is kunnen we haar niet op de trailer zetten, uiteraard doen we het wel eens, maar het is verre van ideaal!
Zelfs met de andere pony erbij laat ze dan duidelijk horen dat ze het er niet mee eens is!.
Weet iemand misschien een oplossing of hebben jullie tips of adviezen, het zou zeer welkom zijn!
Er is nooit iets gebeurt, ze komt rechtstreeks vd fokker dus dat is uitgesloten, het ligt denk ik echt in een stulkje opvoeding of karakter, maar daar ben ik dus nog niet uit!!!
p.s aan de trailer zelf ligt het niet, hij is ruim, licht en nagenoeg nieuw.
Groetjes Gab
. maar dat is dus het volgende probleem.
. Als ze in een andere boks moet verblijven zorg dat ze dan een boks heeft met vrij uitzicht overal en buren. Geen boks ergens achteraf zonder paardenbuurtjes.