Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus nee, ik zou dat niet zien als vrijwillig beëindigen. Het is heel simpel, afgroeten eerder dan het officiële einde van de proef is vrijwellig beëindigen. Maar dan ook echt groeten.. Dus handje naar beneden
), waarom dan niet op de 'standaard' manier? Olympus_ schreef:Ik snap je verhaaltje niet echt?Gewoon een AClijn rijden en dan bij A de rijbaan verlaten? Of hoe moet ik het me voorstellen?
Joki schreef:Olympus_ schreef:Ik snap je verhaaltje niet echt?Gewoon een AClijn rijden en dan bij A de rijbaan verlaten? Of hoe moet ik het me voorstellen?
Er vanuit gaande dat het A afwenden in draf is en dan X halt houden en groeten, wendt je wel af bij A maar gaat niet stilstaan je rijdt gewoon door naar C en wendt daar weer naar links of rechts
Ik had ook nog nooit van dit systeem gehoord daarom wilde ik het eerst verifiëren voordat ik het ooit in een dramatische proef moet toepassen en dan nog een paar 1-en of 0-en aan mijn broek krijg. Ik vond het voordeel van deze methode dat je paard echt de hele proef af moet lopen, omdat ook voor mij afgroeten er normaal alleen inzit als mijn paard heel stout is en niet onder controle krijg en je zo iets langer kan scholen
Joki schreef:Dat heb ik ook altijd in mijn hoofd Haike maar wanneer dit systeem toegestaan zou zijn (wat dus niet zo is) kan je tot de allerlaatste lijn rijden. Wat opvoedingstechnisch voor mijn paard beter zou zijn, maar goed ik heb nog nooit af hoeven te groeten omdat ze te stout was dus het blijft hopelijk voor de theorie
Joki schreef:Jury dank je wel. Ik had al een vermoeden dat dit een eigen verzinsel van de betreffende jury was en dat klopt dus