Ik probeer een zo groot mogenlijke beschrijving te geven van haar karakter en uiterlijk, sorry voor eventuele onduidelijkheden.
Ruim 3 ( miss 4 ) jaar geleden had ik een verzorgpaardje voor een kleine 3 maanden gehad.
Het klikte onwijs goed in zo een korte periode en ik kan haar maar niet vergeten.
Ze was van iemand die zichtzelf 'handelaar' noemde.
Ze had dit paardje voor goedkoop ergens kunnen krijgen, verdere informatie over haar afkomst weet ik niet. Naam wist ze niet, ik mocht haar een naam geven. Het werd Coco, deze naam is ook meegegevan aan de mensen waarna ze toen verkocht is. Dit was een stelletje met kinderen die op een ( boederij ? ) woonde ( brabant als ik het mij goed herinner ).
Ze viel voor mij erg op qua karakter, het is een pittig meisje.
Ze was erg schrikkerig, ook erg mager. Toen ik eenmaal haar vertrouwen had, bleef ik ook de enigste die ze vertrouwde.
De eigenaar kon haar ook niet uit de wei halen, laat staan met haar wandelen. Ze liet dit alleen toe als ik erbij was. Er eenkennig paardje dus.
Omdat de informatie die ik kreeg hoogstwaarschijnlijk niet helemaal klopte geef ik ook geen zekerheid, maar ik doe mijn best.
- RAS: Draver? helemaal zwart.
- LEEFTIJD: Ze was toen 3, nu rond de 6 a 7 jaar. ( volgens mij was ze jonger, er werd wel verteld aan de kopers dat ze licht ingereden was )
- STOKMAAT: niet bekend. ( ik was toen 1.72, misschien kunt je het ophalen uit de foto )
Wat opviel was dat ze onwijs goede hoeven had en een wat dikkere vacht dan normaal.
Ze heeft een opvallend vriendlijk hoofd.
Trailer gaat ze no way in.

Ik hoop dat ik het met deze fotos duidelijker kan maken.
Ik mis haar onwijs, en ik zou heel erg blij zijn met maar iets meer informatie over haar.
Liever geen commentaar over eventuele meningen over het verzorgen van paarden bij 'handelaren'.
Ik was er op dat moment van mening dat ik de paarden beter kon verzorgen dat het haar zelf te laten doen, dan wist ik iniedergeval dat op de keren dat ik er was, normaal met de dieren werd omgegaan.
( excuses voor mijn spellingsfouten )