Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bella123 schreef:En als je nu na 1 maand die 31 euro sparen ineens een grote kostenpost van 1500 euro krijgt? Wat is dat nou voor rare reactie, ze vraagt toch niet OF ze moet verzekeren, maar HOE.
TS: let er vooral op dat je altijd een basisverzekering moet hebben (voor overlijden) en dat het uitkeren van je ziektekostenverzekering ligt aan wat voor basisverzekering je hebt. Bijvoorbeeld je hebt een standaard basisverzekering maar uitgebreide ziektekosten, dan wordt slechts voor standaard ziektekosten vergoed omdat het altijd aan je basisverzekering hangt. En goed overal de kleine lettertjes lezen! Ik ben wel een maand aan het zoeken en lezen gegaan, maar ben nu erg tevreden met mijn verzekering. Ook al eens gebruik van moeten maken en alles wordt netjes geregeld. Ik zit bij Equine Risk, dochteronderneming van Hippo geloof ik.
Waratje schreef:Is je fjord een brokkenpiloot of is hij voorzichtig met zichzelf? Veel fjorden zijn redelijk zuinig op zichzelf, dus als jij zorgt voor goede leefomstandigheden voor je paard verwacht ik niet heel veel schade bij je fjord.
Maar als jij voor elk wissewasje een DA wil laten komen, dan kan een verzekering inderdaad verstandig zijn. Het is en blijft een optelsom van handigheid van het paard, kennis van de eigenaar, woonomstandigheden (ook kennis van stalbaas/stalgenoten) van het paard en de financiele mogelijkheden van de eigenaar of verzekeren verstandig is of niet.
Bella123 schreef:En als je nu na 1 maand die 31 euro sparen ineens een grote kostenpost van 1500 euro krijgt? Wat is dat nou voor rare reactie, ze vraagt toch niet OF ze moet verzekeren, maar HOE.