Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gulpje schreef:Het was pas raar geweest als de jury je paard ongepast had genoemd
Gepast? Huh?
)
(en dan post ik het hier). Is het niet een beetje brutaal om nu nog te mailen? Of zouden de juryleden hier er zich niet aan storen als iemand nadien nog een vraag stelt per mail?
Urielle schreef:Heb van de zomer gemaild naar een jury omdat ik nog vragen had achteraf.Ik zag de jury na afloop niet meer anders had ik het wel even gevraagd (en het was best zo'n onderons wedstrijd waar ik de vreemde eend in de bijt was en had ook nog slecht gereden dus ik wou het liefst onder een steen wegkruipen eerlijk gezegd)
Mocht ik de jury ergens komende weken nog eens tegenkomen dan vraag ik het hem uiteraard gelijk(en dan post ik het hier). Is het niet een beetje brutaal om nu nog te mailen? Of zouden de juryleden hier er zich niet aan storen als iemand nadien nog een vraag stelt per mail?
Ik dacht dat het jargon was wat ik gemist had maar blijkbaar ben ik dan niet de enige![]()
Wat lief dat je het speciaal gevraagd hebt Gulpje!