Ik ben vandaag in een ruitersportwinkel geweest aangezien ik op zoek ben naar een nieuw rij-jasje. Nu heb ik een hele mooie gezien, van het merk Sarm Hippique, een merk uit Italie. Alleen was dit jasje er niet meer in de goede maat. Nu ben ik op internet een beetje aan het zoeken, maar kan er niet echt wat over vinden.
Nu is mijn vraag of iemand dit merk kent, en of iemand toevallig weet welke ruitersportzaak deze verkoopt. Of eventueel iemand die ervaring heeft met zulke dingen bestellen in Italie.
Nee, was niet daar. En heb gevraagd of ze hem wouden bestellen, maar ze deden alleen grote bestellingen in één keer. En dat wouden ze nu (nog) niey doen omdat er nog genoeg voorraad was helaas..
Hoi ik ben vertegewoordiger van Sarm Hippique!! welke jasje gaat het om? en in welke winkel ben je geweest? als je me zegt waar je ongeveer woont dan kan ik kijken de dichtbijzende winkel die de jas wel heeft!!
Paarden2012
Geplaatst: 24-02-14 20:07
mijn stal heeft jasjes van dat merk voor heren en dames (jongens/meisjes) en voor een voordelige prijs