Ik ben er wel een beetje laat mee om het te plaatsen maar jeh. 2 of 3 weken geleden, was er in België een keuring voor trekpaarden. Maar omdat er iemand van de inspectiedienst aanwezig was, hebben ze de keuring afgelast. Omdat die mensen dan ALLE trekpaarden met gecoupeerde staart in beslag zullen nemen. (alleen die trekpaarden die na 1 september 2001 nog gecoupeerd zijn) Wij waren er ook met trekpaarden, maar wij zijn zo slim geweest om ons aan de regels te houden, en dus niet gecoupeerd. Er waren maar heel weinig fokkers met ongecoupeerde staart.
Pasterza
Geplaatst: 03-10-03 17:28
.
Laatst bijgewerkt door Pasterza op 07-01-26 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Botervlieg
Geplaatst: 03-10-03 17:30
Zou ik ook denken, schaapjuh. Vorm van protest misschien?
Tanneke
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 17:31
Nu gaat de keuring een andere keer door. ik weet niet of we er dan nog heen gaan. Dadelijk wordt het weer precies hetzelfde en daar heb ik ook geen zin in.
Cassidy
Geplaatst: 03-10-03 17:33
Ik ben blij dat er word ingegrepen. Maar idd, zoals altijd moeten de goeden onder de kwaden lijden.
En Schaapjuh, een beetje kortzichtig om te zeggen dat ze de keuring alsnog hadden moeten laten doorgaan. Er is niets aan om op een keuring eerste te worden als er maar 1 in de klasse meedoet. Bovendien kost het houden van een keuring ontzettend veel geld. Het is goedkoper voor de organisatie om de keuring dan af te lassen, i.p.v. hem door te laten gaan en failliet te gaan omdat ze niet genoeg inkomsten hebben om de kosten te dekken.